Zwanger, maar spotting

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Susannelilian, 7 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Had net bij de grote boodschap weer een klein beetje bloedverlies, word hier zo onzeker van!

2. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het wordt erger, word steeds banger dat het een miskraam gaat worden...

3. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik wil je sterkte wensen..:(

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje, heb er echt geen goed gevoel meer over...

5. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Wanneer is je eerste echo?
    Ik ga keihard duimen!!
    :(

6. DotjePK

DotjePK Bekend lid

11 nov 2012
    959
    0
    0
    Hilversum
    Wat ontzettend onzeker, kun je de VK nog niet bellen?

edit; zeg ik op vrijdag avond..... misschien maandag bellen???

7. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Lilaa: 21 maart heb ik de eerste echo, hoop zo dat die ervan komt en dat het goed is, maar ben zo bang van niet...

@DotjePK: heb nog geen vk... Heb het ziekenhuis gebeld, maar omdat ik twijfel over wat ze gezegd hebben, bel ik morgen nog een keer.

Ik heb het inmiddels ook aan mn moeder en tante verteld en waarschijnlijk vertellen we het ook nog aan mn schoonouders, maar verder houden we het in ieder geval stil tot de eerste echo.

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het is niet goed, heb vandaag al veel helder rood bloed verloren. Snap er echt niks van, waarom moet ons dit nou weer overkomen??? Heb ook al het ziekenhuis gebeld en moet vanaf nu heel rustig aan doen en kan maandag bloed prikken. Mn vriend heeft nog hoop, maar ik niet meer.

9. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Je bericht viel me op omdat ik 7 weken zwanger ben en me donderdag ook kapot geschrokken ben van bloedverlies. Ik heb nog hoop dat het meevalt en ik wilde je dus een hart onder de riem steken.

Helaas lees ik in je laatste berichtje dat het bloedverlies bij jou erger geworden is en dat je geen hoop meer hebt. Ik hoop echt dat je gevoel je bedriegt. En ik wens je veel sterkte!

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het is nu echt alsof ik ongesteld ben, maar dankje voor de sterkte wensen!

11. Marnick

Marnick Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.167
    0
    0
    Wat erg voor je! Gezien je onderschrift lijkt het me ook zo oneerlijk :(. Nogmaals sterkte.

12. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik wil je heel veel sterkte wensen.

En ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb de afgelopen weken ook iedere keer bloedverles gehad. Afgelopen week zelfs zo dat het langs mijn benen liep en ik ook wat stolsels verloor. Ik dacht echt dat het over was.
    Bij de echo bleek dat het kindje mooi meegegroeid was en het hartje goed klopte. Ik ga heel hard voor je hopen.

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dankje!

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Dat is wel heel bijzonder zeg, met recht een wonderkind! Had jij ook de hele dag door bloedverlies? Ik heb vooral bloedverlies als ik naar de wc ga, maar ook wel in mn inlegkruisje/maandverbandje. Lief dat je voor me blijft hopen!

15. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    In eerste instantie met name met afvegen en af en toe wat in een inlegkruisje en afgelopen woensdag liep het echt langs mijn benen en had ik wel een aantal maandverbandjes nodig over de gehele dag genomen. De dag erna was het alleen nog met afvegen en af en toe wat in een inlegkruisje. Vrijdag was het nog bruinverlies en nu is het weer gestopt.

De vk zei al dat ik de pech heb dat ik iemand ben die af en toe zal vloeien. Ontzettend eng, maar ik moet proberen vertrouwen te vinden. En bij zorgen kan ik altijd de vk bellen.

Ik hoop echt dat het bij jou ook goed zit, maar ik begrijp dat je dat zelf niet durft te hopen. Daarom doe ik het voor je.

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Klinkt wel ongeveer hetzelfde als ik, maar ik heb tot nu toe nog genoeg aan 1 maandverbandje, is met name bij het naar de wc gaan, maar ook wel in het maandverband je/inlegkruisje.

Lief dat je voor mij hoopt, durf ik zelf echt niet meer.

17. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Nu nog dat afschuwelijke wachten tot maandag. Hopelijk gaat de tijd een beetje snel.

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ja inderdaad, gelukkig hebben we morgen weer afleiding, gaan dan naar mn schoonouders. En morgen kan ik het ziekenhuis weer bellen.

19. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Gelukkig.

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Het bloedverlies houdt maar niet op, het zit in mn maandverbandje en best veel bij het afvegen...

Deel Deze Pagina