Wat ontzettend onzeker, kun je de VK nog niet bellen? edit; zeg ik op vrijdag avond..... misschien maandag bellen???
@Lilaa: 21 maart heb ik de eerste echo, hoop zo dat die ervan komt en dat het goed is, maar ben zo bang van niet... @DotjePK: heb nog geen vk... Heb het ziekenhuis gebeld, maar omdat ik twijfel over wat ze gezegd hebben, bel ik morgen nog een keer. Ik heb het inmiddels ook aan mn moeder en tante verteld en waarschijnlijk vertellen we het ook nog aan mn schoonouders, maar verder houden we het in ieder geval stil tot de eerste echo.
Het is niet goed, heb vandaag al veel helder rood bloed verloren. Snap er echt niks van, waarom moet ons dit nou weer overkomen??? Heb ook al het ziekenhuis gebeld en moet vanaf nu heel rustig aan doen en kan maandag bloed prikken. Mn vriend heeft nog hoop, maar ik niet meer.
Je bericht viel me op omdat ik 7 weken zwanger ben en me donderdag ook kapot geschrokken ben van bloedverlies. Ik heb nog hoop dat het meevalt en ik wilde je dus een hart onder de riem steken. Helaas lees ik in je laatste berichtje dat het bloedverlies bij jou erger geworden is en dat je geen hoop meer hebt. Ik hoop echt dat je gevoel je bedriegt. En ik wens je veel sterkte!
Ik wil je heel veel sterkte wensen. En ik wil je geen valse hoop geven, maar ik heb de afgelopen weken ook iedere keer bloedverles gehad. Afgelopen week zelfs zo dat het langs mijn benen liep en ik ook wat stolsels verloor. Ik dacht echt dat het over was. Bij de echo bleek dat het kindje mooi meegegroeid was en het hartje goed klopte. Ik ga heel hard voor je hopen.
Dat is wel heel bijzonder zeg, met recht een wonderkind! Had jij ook de hele dag door bloedverlies? Ik heb vooral bloedverlies als ik naar de wc ga, maar ook wel in mn inlegkruisje/maandverbandje. Lief dat je voor me blijft hopen!
In eerste instantie met name met afvegen en af en toe wat in een inlegkruisje en afgelopen woensdag liep het echt langs mijn benen en had ik wel een aantal maandverbandjes nodig over de gehele dag genomen. De dag erna was het alleen nog met afvegen en af en toe wat in een inlegkruisje. Vrijdag was het nog bruinverlies en nu is het weer gestopt. De vk zei al dat ik de pech heb dat ik iemand ben die af en toe zal vloeien. Ontzettend eng, maar ik moet proberen vertrouwen te vinden. En bij zorgen kan ik altijd de vk bellen. Ik hoop echt dat het bij jou ook goed zit, maar ik begrijp dat je dat zelf niet durft te hopen. Daarom doe ik het voor je.
Klinkt wel ongeveer hetzelfde als ik, maar ik heb tot nu toe nog genoeg aan 1 maandverbandje, is met name bij het naar de wc gaan, maar ook wel in het maandverband je/inlegkruisje. Lief dat je voor mij hoopt, durf ik zelf echt niet meer.
Ja inderdaad, gelukkig hebben we morgen weer afleiding, gaan dan naar mn schoonouders. En morgen kan ik het ziekenhuis weer bellen.