Het is al over meiden, heb gister bloed laten prikken en mn hcg was nog niet eens 5... Nu wachten tot de volgende ongi en dan weer een terugplaatsing. Ben er echt kapot van en heb nog steeds bloedverlies. Moet bellen als het overmorgen nog niet over is. Vind het zo oneerlijk, waarom moet ons dit nou weer overkomen??? Het is echt niet eerlijk! Maar we moeten door, heb alleen vandaag wel vrij genomen van mn werk vandaag. Gelukkig hadden ze daar begrip voor mn situatie en konden ze een andere oppas regelen. Mn vriend is gelukkig erg lief voor me, hij is er altijd voor me en we gaan er samen weer voor straks! Maar eerst verwerken en een plekje geven, we zullen dit embryo'tje nooit vergeten!
Wat verschrikkelijk meis! Heb er geen andere woorden voor. En het is heel erg oneerlijk. Ooit zal die dag er komen dat je je eigen kleine wondertje in je armen mag sluiten... ik blijf voor altijd hoop voor je houden. Veel sterkte met dit verlies. Liefs
Dankje voor je ontzettend lieve reactie en ik hoop dat het me lukt om er weer vertrouwen in te krijgen...
Hierbij wil ik ook gelijk dit topic afsluiten, het wordt voor mij te moeilijk om al die positieve topics te zien hier. Ik gun het iedereen natuurlijk van harte, maar jullie snappen me vast wel. Heel veel geluk voor iedereen en hopelijk komt er ooit een tijd dat ik hier ook weer een topic kan openen! Liefs Susanne
meid, wat ontzettend erg voor je !! je bent al zoooo ontzettend lang bezig had het je echt gegund! hopelijk is de volgende wel een plakkerd meid! ik snap dat je dit niet wilt horen, maar meestal na een miskraam ben je wel extra vruchtbaar, dus hopelijk dat de volgende zich goed gaat innestelen! veel sterkte komende tijd!
Onwijs veel sterkte. Ik hoop dat je samen de kracht vindt om het te verwerken. Ik vind het heel erg voor jullie....