@Mc Kenzie: ik heb daar stiekem ook al aan gedacht(zover durfde ik eigenlijk ook niet vooruit te kijken). Ik denk dat het ook,zoals jij het zegt,een stukje rust kan geven.
Ik vind het echt een perfecte oplossing. Zo duur zijn ze niet en als je er zelf kalmer en geruster door wordt; waarom niet. Ik kan het echt aanraden. Je moet alleen niet in paniek raken als je niet meteen een hartje vindt, want soms is het echt goed zoeken. Jij gaat nu ook goed hoor, bijna 7 weken al
Ik heb ook wel een goed gevoel over deze zwangerschap. Dan opeens vliegt de angst me weer aan en ben ik weer zoooo onzeker. Aanstaande dinsdag de echo om half 11.
Heel herkenbaar! Mijn 1e zwangerschap is geeindigd in een MA. Hier kwamen we met de 12 weken echo pas achter. Ik had toen al wel een voorgevoel dat het niet goed zat (zw klachten waren ineens een stuk minder), maar toch stort je wereld in. Omdat ik weet dat het niet goed kan zijn zonder dat je er iets van merkt, vind ik het weer zo eng. Heb echter al 2 goede echo's gehad bij 7+2 en bij 9+2, waardoor ik nu iets zekerder begin te worden. Maar hoe dichter weer bij de afspraak met de gyn, hoe spannender het is! Woensdag mag ik weer, als dan alles nog goed is kan ik er van mezelf echt in gaan geloven. Maar die onzekerheid is zwaar kl*te...
misschien niet echt geruststellend, maar ik ben nog steeds bang en ik ben 31 weken! Ik heb ook een miskraam gehad en gelijk zwanger geworden van mijn kleintje. Ik was zo gestrest en zo bang. Gelukkig heb ik vaak een echo gehad. Ik ga dinsdag aan een cursus haptonomie beginnen op aanraden van mijn vk voor mijn angst. Mijn tip aan jullie dames, maak het je vk duidelijk dat je bang bent en wees nooit bang om te bellen als je het even niet vertrouwd. Ik wilde wel zeggen dat ik een doptone heb gekocht en dat ik al zijn hartje heb gehoord bij 8-9 weken. Dat heeft mij wel heel veel rust gegeven. Ik luisterde (nu nog steeds!) elke dag naar zijn hartje, niet lang, maar gewoon om te checken dat alles ok is. Het grappige is, ik moet nu meer moeite doen om zijn hartje te vinden dan eerst. Maar hij schopt er nu wel tegen (zo iets van MAM, LAAT ME MET RUST, hehehehe!). Veel succes dames, praat er veel over, maar ga zeker niet kijken op internet om te kijken of wat je hebt okay is, want zo maak(te) ik mezelf nog banger.
hier goed nieuws alles was goed en hartje deed het perfect volgende week maandag gaan we luisteren naar het hartje alles was zo mooi om te zien en mog me nou niet meer zorgen maken van haar omdat alles er perfect uitzag dus hier iemand die dolgelukkig is ook de ouders net verteld en waren ook dolblij
ja en ze zei dat ze ook al voor 98 pr kon zeggen wat het geslacht was vond dit wel een beetje vroeg maar als je echo ziet denk ja dat kan nog wel eens kloppen maar ga er nog niet van uit eerst maar eens afwachten of het echt zo is haha
hey ik herken het hoor ik heb er 2 gehad beide in een vroeg stadium.. dus ik kan helaas je gevoel niet afnemen, ben nu weer zwanger en ben 30 weken maar je onzkerheid herken ik echt hoor..Succes en gefeliciteerd!
@Buffy0512: geweldig meid! Wat zullen jullie opgelucht zijn! Ik zit hier te stressen nu. Morgenochtend half 11 mag ik.
ja super opgelucht en jij heel veel succes morgen ik ga voor je duimen laat je het eff weten als je bent geweest
Fijn zeg!!! Hoop spannend morgen al ik nog tot donderdag nu ook nog buikgriep nu echt overtuigd dat Bbeeb dood is wordt gek van mijzelf en vriendlief ook.... Pffff zo rot dit! Wat kost een angelsoud?
@beebielove ik heb er 1 van luvion deluxe en die kostte 3 jaar geleden 59,00 ik heb hier echt een geruststelling door gekregen. ik heb het vandaag ook geprobeerd maar ben nu echt te vroeg. meestal kan je het vanaf de 11 a 12 weken pas horen met een "thuis" dopler
Mijn echo was erg onduidelijk. Er was eigenlijk paniek in de tent want de ene echoscopiste kon het vruchtje niet vinden. Ze heeft er een ander bij geroepen en ik moest twee vuisten onder mijn kont leggen zodat mijn bekken wat kantelde ...en ja hoor....vruchtzak met vruchtje erin. Het vruchtje was vrij klein en het hartje klopte(nog) niet. verder zag je allemaal vochtblaasjes om de vruchtzak dwarrelen...waardoor ze bang waren op een mola zwangerschap. Geen duidelijkheid dus. Ik werd naar huis gestuurd met de woorden...over een week heb je een afspraak bij de gynaecoloog. We waren ongerust en verdrietig eigenlijk...want wat wisten we nu eigenlijk. Ze hebben geen eens bloed geprikt. Ik weer opgebeld en gevraagd of er niet geprikt moest worden?!Ja dat moest eigenlijk wel....wij weer terug naar het ziekenhuis en bloedgeprikt. Volgende dag uitslag: HCG was 5000...was iets aan de hoge kant zeiden ze. Nou ik de tabellen van HCG waarden erbij gezocht en ik zag dat het gewoon netjes was. Ik heb nu aanstaande maandag de echo...ipv dinsdag en ik ben dus erg benieuwd wat we gaan zien. Ben er behoorlijk gespannen van