Dag iedereen Heb zonet ovulatietest gedaan van het kruidvat (zit nu op dag 15) Heb meestal een cyclus van rond de 30 dagen. (soms 31, soms 29) Had nog een viertal liggen van Clearblue met een smiley, die waren negatief (maar wel dikkere strepen elke dag; ik weet het; je mag niet kijken) Zou mijn ei op komst zijn? Want heb deze testen nog nooit uitgevoerd. Groetjes Isken
Als de linkse de test streep is dan is deze nog niet positief helaas. KV staat er wel om bekend om streepjes te geven, had ik dus ook, maar op dag van LH piek knalde die wel van scherm af. Dus test streep moet echt minstens zo donker zijn dan de controle streep.
Deze is niet positief! De streep moet donkerder zijn dan de C streep. Daarbij lees ik dat de kruidvat ovutesten altijd een 2de streep geven die vrij donker is.
kruitvat zijn waardeloze testen, ik durf er daarom ook niks over te zeggen of ie positief is of niet.
Ik heb zopas nog eens getest. Wat denken jullie? - De eerste was van deze voormiddag - De tweede is van zopas. Groetjes Isken
die is zeker posi!!.. wil je voor de volgende ronde, mocht die komen, de tests van zwanger&kids aanraden, die zijn echt ideaal en goedkoop!! die heb ik afgelopen ronde ook gebruikt..