zwanger maar toch afgevallen!?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Woezl, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woezl

Woezl Lid

3 dec 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik zit even met een "dingetje"
    Morgen heb ik mijn 12 weken echo en ging vandaag toch even op de weegschaal staan om te kijken hoeveel ik was aan gekomen.

Tot mijn grote verbazig was er in twee weken tijd 4.8 kg af! Normaal had ik een gat in de lucht gesprongen maar krab nu toch achter mijn oren.

Ik lig momenteel ook met en longontsteking en heb vorige week en hele heftige week gehad waar in ik een uitvaart heb moeten regelen van een zeer naast familielid.

Komt dit vaker voor dat je afvalt tijdens de zwangerschap?

Alvast bedankt voor je antwoord!

2. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Voor mij is dit heel herkenbaar. Ik ben nu bijna 11 weken zwanger en ruim 3 kilo kwijt. En dat terwijl dat helemaal niet nodig is, zeg maar. Ik heb het hier met de vk over gehad en ze gaf aan dat dat normaal is. De kleine pakt alles wat hij/zij nodig heeft om te kunnen groeien. Zo lang je zelf gezond blijft eten is er niks aan de hand.

3. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Ik ben 'pas' 5w6d zwanger, maar ben ook al ruim 1,5 kilo kwijt, terwijl ik toch hetzelfde, of eigenlijk meer eet dan normaal en ik geen klachten (misselijk / overgeven) heb...
    Ik denk dat alle energie naar het kindje gaat, die neemt gewoon wat het nodig heeft!!!

Zoals Ago ook al zegt: zolang je zelf goed blijft eten en drinken is er weinig aan de hand denk ik...
    Maar als je je zorgen maakt, ook omdat je een longontsteking hebt zou ik gewoon even de huisarts of verloskundige bellen!

4. RoSa2009

RoSa2009 Bekend lid

21 jul 2010
    841
    0
    0
    QA/QC Assistent in de Petro chemie
    Rotterdam-Zuid
    Ik ben bijna 5 weken zwanger en voor het weekend gewogen en vanmorgen weer, was bijna 2 kilo kwijt, ik kan het missen hoor ben veel te zwaar maar vroeg het vanmorgen ook aan de gyneacoloog toen ik een afspraak maakte.

Ik dronk voor de zwangerschap ook heel veel cola maar nu hooguit 1 glas vind er niets aan, wordt er misselijk van vaak.

Gyneacoloog zei kan gebeuren, geen probleem. Zolang je maar gezond en voldoende eet, maar vooral drinkt!!!

Sterkte

5. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Hier ook al 3 kg afgevallen. Ik kan heel moeilijk eten en eet dus minimaal. Vorige week is mijn schoonmoeder overleden dus extra stress.....
    Ik slik extra vitamines en wat ik eet is gezond.
    Ik maak me er dus niet druk om.

6. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Een vriendin van mij is nu 19 weken zwanger en 9 kilo afgevallen. Die wordt inmiddels wel in de gaten gehouden, maar met de baby gaat gewoon alles goed.

7. Woezl

Woezl Lid

3 dec 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, Bedankt voor jullie snelle reacties!
    Voel mij gerustgesteld!

thx!

8. el26

el26 Lid

27 nov 2007
    39
    0
    0
    Ik ben momenteel ruim 30 weken zwanger en in totaal 5 kilo afgevallen. Is volgens de verloskundige helemaal niet erg, onze kleine meid groeit gewoon goed!!

9. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hier de eerste weken ook afgevallen en daarna een hele tijd op hetzelfde gewicht gebleven terwijl mijn buik toch echt hard groeide. Buik zit inmiddels op 40 weken eenlingzwangerschap en ik sta op -1 kg... maar kom nu wel aan ;). Kan inderdaad geen kwaad zolang je maar gewoon eet/drinkt.

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik ben ook wat afgevallen en tot dusver is er ook nog niks weer bijgekomen. En ook ik eet en drink gewoon.

Ik ga er van uit dat het vanzelf wel goed komt. Ik krijg in elk geval al wel een mooi buikje. :D

11. Chai

Chai Niet meer actief

Ik was iets meer dan 3kg afgevallen en de kleine ligt altijd prima op schema met groei, dus maak je er geen zorgen om!
    Zolang je maar niet TEVEEL.. afvalt en goed blijft eten. :)

12. missnanda

missnanda Bekend lid

26 okt 2009
    510
    1
    18
    Verzorgende IG
    Regio Emmen
    Ik ben nu 32 weken zwanger en in totaal nog helemaal niets aangekomen.
    Ben in het begin ruim 9 kilo afgevallen, deze zitten er nu wel weer bij aan.
    De kleine nam gewoon mijn reserves.

13. bloempie 1983

bloempie 1983 Bekend lid

24 aug 2010
    741
    0
    0
    overijssel
    ik ben nu ook 1,5 kilo kwijt! Ik vind het niet erg , kan het wel missen. Straks komt er nog genoeg bij op vrees ik.

Deel Deze Pagina