Zwanger, maar toch bruin slijmverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door leeuwin, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Hoi,

Ik wil effe mijn Ei kwijt, ben 8 weken en 2 dagen zwanger en heb sinds vandaag wat bruin slijmverlies (sorry misschien niet zo smakelijk) in mijn inlegkruisje en op het toiletpapier. Misschien dat ik nu zogezegd weer in Ongi/periode zit en dat je dan wat bruinverlies hebt?

Ik gelijk de HA gebeld en hij zei dat het niet kwaad kon het kan zelfs elke maand terugkomen. Alleen als ik echt bloed zou verliezen net zoveel als tijdens een menstruatie kon het wat zijn. 2 Vriendinnen van mij hebben dit ook gehad.

Gelukkig ben ik gerustgesteld, maar toch moet ik er steeds aandenken. Heeft iemand dit ook of gehad?

Bedankt
    x leeuwinnetje

2. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ja hoor meis met jou meerderen

kan oud innestelings bloed zijn nog of dat er een keer een adertje is gesprongen

zolang je geen helder bloed hebt zou ik me niet te veel zorgen maken

en anders lekker ter controlle zoals ze je aanbieden

3. Patrieske

Patrieske Bekend lid

9 feb 2006
    694
    0
    0
    Zuid Holland
    Bij mijn zwangerschap drie jaar geleden, kreeg ik ook ineens bruinverlies met tien weken zwangerschap... Bij mij bleek het na een echo toch mis te zijn. Het vruchtje was gestopt met groeien op zes weken en drie dagen...

4. Dushi

Dushi Niet meer actief

Ik heb een collegaatje die na ruim drie maanden te horen kreeg dat ze zwanger was.
    Zij had dus gewoon elke maand bruin oud bloed verloren en dacht dat dat normaal was.

:D

5. Silly43

Silly43 Actief lid

8 mei 2006
    468
    0
    0
    Je hoort het al het kan alle kanten op. Bij mij helaas de verkeerde. Kreeg in de 7e week bruinverlies, wel 2 a 3 weken lang, de ene dag meer als de ander. Daarna ging het over in bloedverlies en krampen. Dus toen een echo gehad en bleek dat het vruchtje met 6 weken en 3 dagen al was gestopt met groeien..

Maar het hoeft ook helemaal niks te betekenen hoor. Want ik had het aan de vk gevraagd en die zei dat het kon komen door een geknapt adertje door het hoesten of gemeenschap of moeilijke stoelgang.
    Dus zolang het niet doorzet is er echt niks aan de hand. En anders voor je eigen gemoedsrust gewoon even langs de vk gaan en na laten kijken. Ben je gelijk van al je zorgen af!

Succes!

6. Indica

Indica Lid

24 nov 2006
    14
    0
    0
    Antwerpen
    Hey,

Maak je niet te veel zorgen. Het is waarschijnlijk innestelingsbloed dat je verliest.
    Bij is het de vorige keer ook misgegaan dus ik dacht een paar weken geleden dat het weer mis was. Ben nog steeds zwanger hoor.Het verschil met de vorige keer was dat ik toen echt buikpijn had en dat het bruinverlies en de buikpijn erger werden.
    Het 2 weken geleden zelfs ( een klein) vers bloed verloren. Ik in paniek naar de gyna. Was gewoon de placenta die zich inwerkt in het baarmoederslijmvlies en die had een klein bloedvaatje geraakt.Met ons prutske was gelukkig alles in orde.

groetjes

7. mamavanmerijn

mamavanmerijn Actief lid

12 okt 2006
    298
    1
    0
    Ik heb het bij Merijn 1x gehad bij 13 weken zwangerschap. Was oud bloed. Gebeurd heel veel hoor.. Maak je niet druk hoor.

8. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    aan meisjes die ook bruinbloed hebben gehad en dat alles in orde was. Ik wil jullie een vraag stellen.
    Ik heb nu ook bruin bloedverlies. Ik heb het nu al 6 dagen, het is niet heel veel paar druppels maar elke dag heb ik het, het wordt ook lichter. Ik heb woensdag een echo, ik hoop dat alles goed is.
    maar mijn vraag aan jullie is, hoelang duurde dat bloedverlies bij jullie en bleef het bruin. Hoe was het allemaal. Want jullie zeggen wel ik heb wat bruin bloed verloren, maar hoeveel precies en hoelang.
    Ik heb gelukkig geen buikpijn enzo.
    Ik hoor hier vaker dat veel vrouwen dat hebben, maar ik weet niet hoelang het duurt bij iedereen. Mijne nu 6 dagen is dat wel normaal dat het zo lang duurt. :(

9. Indica

Indica Lid

24 nov 2006
    14
    0
    0
    Antwerpen
    Bij mij heeft het ongeveer een week geduurt. Het werd alleen minder. Int begin in mijn broekje een klein vlekje,dan alleen bij het afvegen en opt laatste af en toe een mini-beetje op mijn papier bij afvegen.Zolang je geen buikpijn krijgt ist waarschijnlijk niets.

xx

10. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Aan iedereen die bruinverlies heeft. Ik heb het bij mijn eerste zwangerschap gehad . Elke keer wanneer iko ngeveer ongesteld moest worden. Ik wist toen ook pas officieel na 12 weken dat ik zwanger was. Ik had geen vertrouwen in mijn lichaam omdat ik mij wel zwanger voelde, maar toch ongesteld werd!

Deze zwangerschap heb ik weer bruinverlies. Bepaalde periodes. Soms een heel klein beetje en dan weer wat meer. Echt bruinig slijm bij het afvegen. Roze mag ook nog hoor! Ik heb het 20 dagen achter elkaar gehad (van week 6 tot week 9) en nu af en toe. Het hoort er bij mij gewoon bij denk ik.

Succes en voor je eigen gevoel neem contact o met je vl en desnoods dik het wat, noem het ook gewoon bloedverlies en vraag om een echo! Zekerheid helpt.

11. Emel

Emel Lid

11 dec 2006
    73
    0
    0
    Dank je wel dames. Ik vind jullie echt lief.
    Ik heb al een afspraak bij de vk voor een echo. volgende week woensdag.
    Ik had de hele nacht niets, ik dacht yess het is over maar bij het afvegen had ik weer veel. Het blijft gelukkig wel bruinig, maar wat lichter. En ik had net licht buikpijn, beetje ongesteldheidspijn. pfffff was het maar woensdag, ik wordt gek van onzekerheid.
    Nogmaals bedankt allemaal

12. bianca hofstad

11 okt 2006
    93
    0
    0
    wijkverpleging thuiszorg
    helmond
    ik heb hetzelfde gehad ook last van bruin bloedverlies. bij mij was het echter mis ik was 12 weken zwanger en bij de eerste controle van de vk bleek dat het hartje gestopt was bij de 8 weken en 6 dagen. ik heb helemaal geen rood bloedverlies gehad, nog geen druppeltje. maar het ging toch helaas mis.

groetjes bianca

13. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Heey Allemaal,

Sorry dat ik zo lang heb gewacht met schrijven, maar het is helaas mis gegaan. :( Kreeg inderdaad eerst wat bruinverlies dat begon dus vorige week maandag. Op dinsdag verloor ik al wat bloed niet veel, maar toch het gevoel dat het helemaal niet goed zat.

En woensdagochtend voordat ik naar mijn werk ging begon het echt erg te bloeden, ik naar het toilet en had op het toiletpapier (wat ik achteraf bevestigd kreeg) het vruchtje zitten. Dusss ik helemaal over mijn toeren, mijn man was al werken ik mijn moeder bellen die woont bij mij in de buurt. Ze kwam gelijk en zij zei ook dit is niet goed.

Ik mijn man gebeld en hij is naar huis gekomen en toen zijn we naar de huisarts geweest. Hij was echt harstikke aardig voor ons. Daarna naar huis waar we iedereen hebben gebeld (de meeste wisten het nog niet eens omdat ik 8,5 week was). Iedereen leefde echt met ons mee.

Gelukkig ben ik blij dat het allemaal natuurlijk op gang is gekomen en ondanks alles voel ik me best goed. Omdat je nog geen bewijs hebt van een echo of iets hebt gekocht heb je het gevoel dat je gewoon ongi bent geworden. (stom he)

We zien allebei de toekomst positief, vooral omdat ik weet dat ik zwanger kan raken en dat ik toch ook wel heel snel was aangeteld ( 2e poging was al raak), maar ondanks alles is het toch HEEL JAMMER.

Meiden bedankt voor jullie reactie's

x leeuwinnetje

14. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    Ik denk dat het gewoon een innestelingsbloeding is hoor je hoort het zoooooooooooo vaak!

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    eeeh muisje, wel goed lezen.. leeuwin verteld net dat het een miskraam was.

sterkte meis!

16. Muisje1981

Muisje1981 Actief lid

26 dec 2006
    254
    0
    0
    O foutje schaam schaam!

17. augustus

augustus Niet meer actief

Ik had ook eerst bruin bloed, gisteravond ineens helder bloed met krampen en stolsels.
    Dan nog zegt de HA dat het geen kwaad kan.
    Het zit mij totaal niet lekker ookal is het bloeden naar 4 uur gestopt. Ik ga zo de verloskundige bellen en zal daar ook nog mn verhaal doen...

Wat kan een mens daar neveus van worden zeg :(

18. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Zeker de verloskundige bellen, schandalig dat je huisarts zegt dat het geen kwaad kan. Het hoeft idd niets te zijn, maar krampen met bloedverlies en stolsels moet naar mijn mening altijd onderzocht worden.

Veel succes en laat even weten hoe het is afgelopen.

Veel liefs,
    Manou

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ik heb van de week ook oud bloed verloren, en gisteravond, ineens rood helder bloed, na 5 min. zakte dit af tot roze/ lichtroze.
    Ik heb ook getwijfeld, maar wel de VK gebeld vanmorgen, zonet heen geweest, en gelukkig is bij mij alles in orde!
    Hartje klopte, baby was in een week al ruim 1cm gegroeid, en de BMM was nog mooi dicht.
    Bij mij was er een ader geknapt ( wel schrikken hoor als het je overkomt!)
    Ik moet nu veel rust nemen, en mag tot max 8kg. tillen.

20. augustus

augustus Niet meer actief

Ja raar he, ik heb de verloskundige gesproken en zij verwees mij naar het echocentrum. Ik heb met hun gesproken en voor een echo heb ik een spoedaanvraag van de verloskundige nodig.
    Ik was het zo zat vanmiddag (en best verdrietig), dat ik besloten heb maandag weer de verloskundige te bellen om een spoedecho te regelen...
    Dan is de vraag nog, of er al wat te zien is...

Deel Deze Pagina