Hallo! Ik weet het niet meer! Ik ben Augustus gestopt met de pil. Cyclus 28d, 32d 34d 35d. Nu is het vandaag de 35e dag! Ik ben al anderhalve week erg misselijk, vooral als ik zit lijkt het of alles weer omhoog komt! Ook 3x over moeten geven. Extreem moe, heb ik normaal nooit last van. als ik zit pijn in mijn onderrug. Ik heb vanmorgen een test gedaan (de 4e al) die was negatief! Ik heb een trekkend gevoel aan de zijkant van mijn borsten, of er elastic in zit! Ik heb me de vorige maanden nooit zo gevoelt. Wat denken jullie? Ik heb trouwens ook erg zware benen! Zijn dit zwangerschaps verschijnselen? Ik hoop dat jullie meer duidelijkheid kunnen geven? alvast onwijs bedankt! kuz
je bent natuurlijk dan ook wel drie dagen overtijd ik kan je het advies geven om te testen das dan ook het enige wat je uitsluitsel zou kunnen geven maar ik denk niet dat ik de aangewezen persoon daar voor ben gezien ik al 5 dagen overtijd ben en nog niet durf te testen mijn gevoel zegt yes het is raak maar aan de andere kant oh zo bang dat het niet zo is succes meis
ik heb vanmorgen getest en die test was negatief! Dus jij bent al 5 dagen overtijd! Heb je ook last van kwaaltjes?
tja kwaaltjes in die zin ongipijnen hebben en niet menstrueren (dat is nu ook al weg net als dat ik ongi ben geweest maar dan zonder bloed) merk dat me darmen trager worden en ik moet veel plassen en heb momenteel een schimmelinfectie maar of dat komt door zwangerschap? en normaal als ik ongi moet worden is me buik opgezet en heel hard en nu is me buik opgezet maar toch soepel en me vorige zwangerschapsstriemen staan nu ook strak ,hoofdpijn, vieze smaak in de mond en lage rugpijn en jeuk aan de buik zo af en toe
Spannend! Laat je het even weten als je getest hebt? De winkels zijn vandaag open, dus ik hoor het straks wel he! Ik steek een kaarsje voor je aan, misschien helpt het! duimen! kuz
dank je meis maar ik durf nog niet het is heel gek ben er ook rustig onder en wil het ook wel maar mijn angst voor teleurstelling is groter gek he al die andere maanden rende ik me auto in hup naar de winkel en testen maar en nu......[pffffff ik weet het niet
\maar als je nu gaat testen en het is raak, kun je er heerlijk van gaan genieten, maar nu haal je je misschien dingen in je hoofd die niet zo zijn! gewoon testen! ik lees het wel he!
een tip als je negatief test en je ongi blijft uit wacht dan ong 3 dagen met testen dan is het HCG verdubbeld en zou je bij een eventuele zwangerschap wel positief moeten testen. succes met wachten meiden, ik duim voor jullie!
dat klopt angeleyes maar ik heb helemaal nog niet getest en weet ook niet of ik dat doe of dat ik gewoon lekker wacht en het allem,aal wel merk nou moet ik zeggen dat ik net heb ontbeten (tja beetje laat hihi) en daarna ontiegelijk misselijk was/ben en dat heb ik voor het eerst sinds ik overtijd ben
dat wist ik niet! ik hoorde wel dat tests verschillen in na hoeveel hormonen ze positief testen. snap je wat ik bedoel!
Het klinkt wel als zwangerschapsverschijnselen maar die kun je ook krijgen doordat je bent gestopt met de pil.. Hoewel ik je verschijnselen wel heftig vind voor alleen ontpillen.. Ik zou over een paar dagen nog eens testen. Ik zal voor je duimen
beste amilah ik denk dat ik na 8 maand niet meer ontpil toch ik dacht dat dat zon 6 a 7 mnd duurde ontpillen?
Nee sorry ik had het ook over britt want die is in augustus gestopt.. maar ook dat is alweer een tijdje geleden. Ik weet ook niet hoe lang ontpillen eigenlijk duurt..
hihihi ok je bent vergeven hhahahahah je bent dan ook al effe in de zwangerschap he hihihih nog gefeli trouwens
Das lief! Dank je! ik ben al 6 maanden met de pil gestopt, dus dan ik die pil inmiddels wel uit mijn lijf toch? Weet je wat ik lastig vind, als ik snel beweeg of van houding verander, dan wordt ik mega misselijk! Dan moet ik echt slikken om niet over te gaan geven! kuz
ik zou als ik jouw was britt nog effe 3 dagen wachten en dan weer testen het zou idd kunnen hoor!? tja we zitten beetje in hetzelfde schuitje alleen heb ik nog niet getest maar misschien vanmiddag me buurman vond me ook heel anders en hubbie ook ik was niet sjagrijnig ben ik normaal al voor ik ongi moet worden hihih en ik heb eigelijk best goed gevoel over alleen de pest maar gelukkig heb ik nu ook minder haast dan de vorige maanden dat de winkels vandaag pas om een uur open gaan