Jemig, had je verloskundige dat zelf niet even van te voren kunnen bedenken dat daar een spoedaanvraag voor nodig was? Nu zit je nog het hele weekend in spanning. Erg vervelend en lomp hoor! Ik snap heel goed dat je best verdrietig bent. Is ook gewoon allemaal heel spannend. Als je maandag een echo zou krijgen dan ben je ruim 6,5 week dus dan moet er zeker al iets te zien zijn, mogelijk zelfs al een kloppend hartje, want dat begint meestal tussen de 6 en 7 weken te kloppen. Ik zal voor je duimen dat alles goed is en heel veel sterkte dit weekend, want het zal niet makkelijk zijn om het zomaar van je af te zetten. Laat maandag even weten hoe het verder is afgelopen en of je dan eindelijk wel een echo krijgt! Groetjes Manou
mijn bruinbloed verlies is gelukkig afgelopen. Ik heb dus een echo gehad en hartje klopt! ben zo opgelucht. Ik heb al week geen last meer van bruinbloed. 19 jan naar de vk, hoop dat alles nog goed is. Net onder mijn buik is het dik en voelt hard aan. Ik denk dat het begint te groeien. Het is echt een heerlijk gevoel. Leeuwin ik vind het echt jammer voor je, maar ben toch blij dat het toch goed met je gaat. Ik zou denk ik niet zo snel opgeknapt zijn als het bij mij ook mis was gegaan. Ik wens je het aller beste.
Heey, Ja het gaat goed met me. Het is nu al meer dan 3 weken geleden. Tuurlijk vindt ik het echt zo jammer wil niets meer dan zwanger zijn, maar ik blijf positief en mijn man ook. Je weet gewoon dat je zwanger kan raken en dat het inderdaad ook vrij snel is gegaan. Als je pas na 1,5 jaar zwanger raakt en dan een miskraam krijgt lijkt me veel erger en wat ik ook al eerder schreef het leek mij ook erger als ik dan bij de verloskundige had gelegen en dat ze zei; Ik zie geen hartje. Dan voel je je helemaal klote, maar het is inderdaad nooit leuk. We zijn nu gewoon weer druk aan het klutsen en hopen dat ik weer snel zwanger raak. Emel het super fijn dat het mij jou wel goed gaat. x leeuwinnetje
Hier nog eentje... heb al sinds mijn eisprong last van bruine zooi.. niet veel maar eigenlijk wel iedere dag een beetje... Moet ook zeggen dat ik me er echt niet prettig bij voel en natuurlijk van alles in mijn hoofd haal. Zou ook blij zijn als ik weet dat het op de juiste plek zit en dat het goed is....