zwanger maar toch maandelijks een bloeding

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door JoG, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoG

JoG Actief lid

16 okt 2016
    127
    31
    28
    NULL
    NULL
    Hallo, mijn man en ik zijn bezig voor ons eerste kindje.
    We zitten nu in de 5de ronde. De laatste 2 rondes voel ik me heel anders ben heel erg emotioneel, huilbuien uit het niets, veel sneller chagerijnig en ben vreselijk moe sinds een week of 6. Kan de hele dag wel slapen en voel me echt uitgeput..
    Ook mijn menstruatie is anders dan de eerste 3 rondes. Veel minder bloedverlies, pijn en ook korter.

Ik ga ervanuit dat het wel gewoon een menstruatie was maar vraag me toch af of het vaak voorkomt dat je toch maandelijks een soort bloeding krijgt maar uiteindelijk wel zwanger bleek te zijn.

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik heb dat gehad. Bloeding rond week 4 en rond week 8. Maar dat was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. En ik had gewoon positieve zwangerschapstesten.

Zijn jouw testen gewoon negatief?

En hoe lang ben je van de anticonceptie af want het zou ook ontpillen kunnen zijn.

3. JoG

JoG Actief lid

16 okt 2016
    127
    31
    28
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 5 maand gestopt en meteen vanaf het begin al om de 29 tot 31 dagen. Ik heb vorige maand een test gedaan 1 dag voor de nod en die was negatief en omdat ik daarna 'ongesteld' werd niet meer getest. Wou deze maand wachten met testen en door de bloeding uiteindelijk niet meer gedaan.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dat is zeldzaam en komt niet zo vaak voor.

Zolang als je niet positief test, ben je niet zwanger. Je test trouwens de gehele zwangerschap positief. De gehele zwangerschap zit er namelijk HCG in je lichaam.
    Dat verdwijnt niet.

Dus doe eens een zwangerschapstest. Aangezien je al een paar maanden zwanger denkt te zijn, kun je ook voor een CB Digitaal kiezen. Gelijk duidelijkheid.

Menstruaties hoeven overigens niet altijd exact hetzelfde te verlopen. Vooral als je kort geleden gestopt bent met de pil (lees: korter dan een jaar geleden) kunnen je menstruaties variƫren. Het lichaam is geen robot.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je zou nog eens kunnen testen, maar ik denk dat je echt nog niet zwanger bent en dat je je beter kunt gaan richten op je eisprong.

Mensen hopen altijd alsnog zwanger te zijn ookal zijn ze dat niet en zoeken dan naar van alles om toch maar zwanger te kunnen zijn. Heel begrijpelijk als je een grote kinderwens hebt.
    Hoop dat je gauw een positieve zwangerschapstest in handen hebt!

6. manaolana

manaolana Niet meer actief

Eens met BeHappy.

Voor je eigen gemoedsrust zou ik een test doen. Als je zwanger bent dan zou die moeten knallen. Ik zou dan wel contact opnemen met verloskundige om na te laten kijken waar het bloed vandaan komt.

Is de test negatief dan ben je helaas niet zwanger.

7. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Het komt volgens mij niet vaak voor, maar mijn beste vriendin heeft het ook gehad.
    Ze voelde opeens schopjes die ze herkende van haar eerdere zwangerschap, hoewel ze gewoon ongesteld werd elke maand besloot ze een test te doen voor de zekerheid en die was positief.
    Bij de verloskundige bleek ze al 22 weken zwanger te zijn...

Deel Deze Pagina