Vaginale douche

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Menn25, 16 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Dag dames,

Na het klussen wil ik altijd heel graag dat het van de buitenkant weer fris en schoon is.
    Nu spoel ik van onderen altijd goed schoon.. Kan dat kwaad als je zwanger wil worden?

Nu lees ik ook vaak dat een vaginale douche niet goed is. Maar is dat als je echt van binnen schoon spoelt of is dat ook al echt als je onderen alleen maar schoon spoelt? Sorry voor de vragen, maar het is echt even onduidelijk voor mij.

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Een vaginale douche is echt van binnen. Dat is sowieso niet goed voor de zuurgraad van je vagina. Gewoon je vulva wassen onder de douche (zonder zeep natuurlijk) is niet erg!

3. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Een vaginale douche is niet goed als je zwanger wil worden.

4. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Dus het maakt niet uit als ik van onderen even goed schoon spoelt met de douchekop? Met zeep doe ik inderdaad nooit.

Ik douche al met sanex, want tegen andere douchegel kan ik niet tegen. Maar gebruik geen zeep van onderen.

5. Leraje

Leraje Fanatiek lid

19 apr 2013
    4.965
    2.790
    113
    Nee hoor, volgens mij maakt dat helemaal niets uit. Het grootste gedeelte van het sperma loopt er toch weer uit, de paar zaadjes die goed onderweg zijn die zitten niet meer voorin verstopt :p

6. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Bedankt voor je reactie..
    Dan weet ik dat ook weer :)

7. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Dit komt van de site van een verloskundige

Om de kans dat de eicel bevrucht wordt te vergroten, wordt het gebruik van douches of glijmiddelen direct voor de geslachtsgemeenschap afgeraden. Het nemen van een douche of bad tijdens of vlak na de geslachtsgemeenschap kan de kans op bevruchting verkleinen. Met het wassen van de vagina kan het best worden gewacht tot enkele uren na het vrijen.

8. Menn25

Menn25 Actief lid

27 feb 2016
    235
    20
    18
    Dan ga ik me daaraan houden en stel ik het uit. Meestal klussen we in de avond en dan ga ik nu dus douche in de ochtend. Dan zit er 8 uur tussen, denk dat het wel netjes is 😌

Deel Deze Pagina