Zwanger maar toch negatieve test ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lyn76, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Wij hadden pas net besloten voor een (2e) kleintje te gaan, was eerste ronde. Ik ging uit van een cyclus van 29-30 dagen (ik gebruikte al geruime tijd geen hormonale anticonceptie en altijd regelmatig geweest).

Zo vanaf CD25 werd ik met vlagen misselijk (wat ik echt NOOIT was), doodmoe en werd mijn buik wat opgeblazen met rommelende darmen. Ook werd ik erg emotioneel/huilerig, tranen sprongen in mijn ogen om de meeste kleine/stomme dingen waar ik normaal echt niet voor zou huilen. Hierdoor besloot ik op CD28 eerste test te doen die negatief was.

Ik hield CD30 aan als NOD en ook weer negatief getest. Ik nam mezelf voor, niet zwanger, dus zal ieder moment wel ongesteld worden. Maar kwaaltjes namen toe: menstruatiekrampen zonder bloed, slapeloosheid, lustte geen koffie meer, geen thee meer, en met plassen had ik een slappe straal en duurde het een stuk langer voor ik leeggeplast had. Dus toch weer een testje. Negatief. Weer mezelf voorgehouden, niet zwanger, je wil te graag, je lijf neemt je in de maling.

Ik nam me dan voor om een week later pas te testen (als dan nog niet), maar dan zat ik op mijn werk zo misselijk te wezen dat ik weer dacht: ik moet wel zwanger zijn, dat kan toch niet anders!? En dan ging ik toch weer testen.

Nou ja, zo ben ik de hele tijd heen en weer geslingerd tussen wel-niet-wel-niet, gedacht dat ik schijnzwanger was ofzo...
    De tuurtest op CD40 was ook het resultaat van een flinke vlaag misselijkheid ;). Op CD42 was het pas echt een duidelijke streep. En dacht ik: zie je nu wel!! ;)

Als ik met de termijnecho een beetje terugkijk, heb ik waarschijnlijk pas rond CD21-22 mijn ei gehad (een week later dan normaal) en ben ik dus eigenlijk veel te vroeg begonnen met testen. En waren de kwaaltjes al heel snel begonnen!

Om deze reden ben ik bij nr 3 gaan temperaturen, zodat ik zeker wist wanneer ei was geweest en ik niet weer zo in de onzekerheid zou hoeven zitten.... (wat dat betreft echt een aanrader ;), goed mijn ei op kunnen sporen en wist ook precies wanneer NOD was. Al kon ik, door kwaaltjes, niet wachten met testen ha ha. Gelukkig was die eerste test al meteen duidelijk positief, ongeveer 3 dgn voor NOD)

Succes.

2. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooi verhaal! :) En wat een wonder eigenlijk he. Ik moest eve n uitvogelen wat CD was maar daar ben ik nu achter :cool: maar je schrijft ook over een tuurtest. Wat is dat?

3. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Spannend!
    Hier ook paar dagen overtijd,en test was gister negatief.
    Heb ook nu gespannen borsten en misselijk gevoel.
    wanneer ga jij weer testen?

4. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Kan maar zo met die symptomen!
    Ik denk maandagochtend. En jij?

5. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    denk morgen.succes!!

6. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    En en en en ??? Ben zo benieuwd!

Ik ga morgen ook testen. Heb een sensitievere test gekocht. Bij het lijstje fysieke symptomen kan ik nu ook emotioneler toevoegen... Wat zou er veel op zn plek vallen als nu eindelijk die test eens positief zou zijn...

7. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm lekker dan... medewerkster van de DA raad me de Predictor Early aan... Laat ik daar nu - na aankoop - heel veel negatiefs over lezen. Kortom: morgen weer geen duidelijkheid. Arrgghhh! (zijn er misschien zwangeren die wel positieve ervaringen met deze test hebben?):(

8. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    ... test was wederom negatief. Ben inmiddels beetje radeloos. Nog maar weekje wachten dan weer een test. :( #verdrietig

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Mss is je cyclus deze ronde gewoon zwanger of je lichaam houd je onbewust voor de gek omdat je er zo mee bezig bent?;)
    Lijkt me ook frustrerend hoor!

10. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik was voor mijn zoontje altijd netjes op tijd, elke 30 dagen. Totdat ik in juli maar overtijd bleef. Testen, hele tijd negatief. Lang niet fit dus dacht echt zwanger te zijn.
    Werd ik na 40 dagen alsnog ongesteld, wat een teleurstelling.
    Vervolgens maand erop ook maar niet getest na 30 dagen want ik wilde niet teleurgesteld zijn. Na ruim een week overtijd toch maar een test (vooral om te bevestigen dat ik NIET zwanger was) : 2 streepjes!!

Leuke is dat je dan meteen 5 week zwanger bent:D

Dus echt, je lichaam kan je zo voor de gek houden. Ik probeer er dit keer echt op te letten dat ik niet weer van alles in mijn hoofd haal.
    Nu temperatuur ik ook, dus ik kan beter controleren wanneer mijn ei is geweest en als ik dan 14 dagen na ei nog steeds hoge temp heb, krijg ik hoop (ik word vaak 10 dagen na ei ongesteld)

11. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou vooral het feit dat er geen antwoord komt, dat houdt me bezig en dat maakt me verdrietig. Niet zozeer dat ik denk dat ik zwanger ben. Ik sta er volgens mij heel nuchter in. Maar als ik het bekijk hoe het is, alles op een rijtje zet en dan dingen ga optellen...dan lijkt het echt heel erg op een zwangerschap en voelt het ook zeker als een zwangerschap. Niet omdat ik dat perse wil voelen, maar gewoon omdat ik dat zo voel. Zwanger zou heel gaaf zijn, niet zwanger is net zo prima want ben al zo gelukkig met het gezin dat ik al heb.

Nou ja, ik wacht wel af... Kan toch niet meer dan dat doen...
    Ik laat het hier wel weten zodra ik het weet. ;)

12. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het lijkt wel alsof er een taboe op rust om hardop te zeggen dat je denkt dat je zwanger bent :( Ik haal me niet van alles in mn hoofd. Het houdt me wel bezig, maar dat is naar mijn idee heel iets anders. Het is niet zo dat ik het vele plassen opwek of het trekkende/rommelige gevoel in mn buik opwek. Of dat ik het groter maak dan het is. Het is wat het is. En dan alles op een rijtje gezet, er zijn nog wel meer symptomen, lijkt het ook op een zwangerschap.

Ik snap de reacties, die ik krijg, en ik snap ook dat velen al vaak teleurgesteld zijn. I've been there: over mijn vorige zwangerschap hebben we 2 jaar gedaan. Ik was er veel te veel mee bezig. Niet wetende wat ik moest verwachten. Elke maand voelde ik wel iets. Beelde ik me symptomen in vanuit het grote verlangen om zwanger te zijn.

Maar nu... ik weet wat het is, we waren niet bezig met zwanger worden, maar alles lijkt er nu wel op dat het zo is. Het uitblijven van mijn menstruatie wat ik nog nooit heb gehad, ook niet zo'n lange cyclus, vele kwaaltjes, het gevoel van mijn lichaam. Ja en waarom de testen niet uitslaan? Geen idee.

Misschien heb ik het wel mis, maar er hangt niets van de uitslag af. Ik ben al zo gelukkig met mn gezin. Hoe dan ook is het goed.

Nou ja, ik wacht het wel af :)

13. gigi86

gigi86 Lid

21 jul 2014
    24
    0
    0
    Hoop dat je snel zekerheid hebt want ondanks dat t allebei goed zou zijn, ist toch vervelend om niet precies te weten hoe of wat.. ;)
    Ben benieuwd, blijf je forum in de gaten houden.. Ben nieuwsgierig geworden.. :p
    Liefs

14. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, dat is het ergste idd.
    Dank je wel Gigi, lief van je!

15. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    O maar dat 'in mijn hoofd halen' bedoelde ik echt voor mezelf hoor, niet naar jou toe!!! ;)
    Sorry als dat zo werd opgevat.

Er is hier nog een topic van iemand die wel zwanger bleek ondanks negatieve testen (buik werd dikker)
    Dus het kan wel degelijk.
    Ik weet gewoon dat symptomen van een aankomende menstruatie net zo lijken op een zwangerschap.
    Is er ook kans dat je een blaasontsteking hebt? (veel plassen en trekkend gevoel in onderbuik?) > niet dat het verklaard waarom je overtijd bent maar wel je symptomen.

16. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is goed hoor Child :) Sorry dat ik misschien iets geergerd overkwam. Was ook niet mijn bedoeling.

Blaasontsteking laat ik morgen op testen. Alleen is mn urine schoon en plassen doet niet zeer. Het stinkt ook niet. Ook heb ik geen steken in de buik.

De trekkende buik is meer zoals een band, beete meer onder mn navel zeg maar.

Hopelijk kan dokter het morgen uitsluiten.

17. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Ik heb paar keer blaasontsteking gehad zonder pijn bij plassen en schone urine.
    Goed dat je laat testen!

18. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kan me niet herinneren wanneer ik voor t laatst blaasontsteking heb gehad. Jaaaaren geleden moet dat zijn. Kan me alleen herinneren dat het branderig aanvoelt. Maar blijkbaar dus niet altijd. Nou ja, i k hoor t morgen vast wel ;)

19. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Uitslag dokter: geen blaasontsteking.
    KV test zegt: negatief
    Eerste dag laatste menstruatie 13 juli
    Rond 1 augustus sex
    Normale cylcus tussen de 28 en 35 dagen
    Late ei? Late innesteling?

Elk kwartier heel nodig moeten plassen terwijl er amper plas komt?
    En nog steeds niet ongesteld

Schijnzwanger? Zwanger? Blaasproblemen?

Het wachten is slopend. Elke keer hoop ik maar dat ik zie dat ik ongesteld ben, dan is het iig duidelijk.

20. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Pff lastig meid, hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Deel Deze Pagina