Zwanger maar toch negatieve test ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lyn76, 18 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik was al even aan het meelezen, maar kon je eerder niks zeggen waar je wat aan had. Maar als je het mij vraagt is die test gewoon hartstikke positief! Ik zeg gefeliciteerd! :D

3. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Die calculator ken ik niet, maar dan heb ik me gewoon verteld. Ik hoop voor je dat het allemaal goed zit!

Edit: ik zie al wat ik verkeerd deed. Ik heb 11 juli genomen en 32 dagen (zoals in je op staat) en dan kom ik op 6 weken. Ik heb een week scheef gekeken, sorry!

4. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Dat is zeker een streepje, volgens mij is dan gewoon je cyclus een beetje anders dan normaal? Want dit is idd een tuurstreep die bij -4 weken hoort! En aangezien je steeds negatief testte en nu ineens een streepje hebt ... Kan het gewoon een zwangerschap zijn. Ik zou het nog niet volledig uitsluiten ookal zit je zo ver na je nod. Je moet even doortesten en kijken of ze oplopen!

5. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Ik zie een streepje hoor, zou de komende dagen nog ff testen om te zien of ie oploopt. Maar van mij vast een voorzichtige gefeliciteerd!

6. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

TS; jij bent nog jong hoor! Ik ben 45:D
    Je test is toch echt wel hoopgevend! Ik duim voor je!

7. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor de reacties! Ik hoop dat de testen nu oplopen en dat het geen valse test is. Ik laat t hier wel weer weten. ;)

8. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geeft niks hilly, ik kijk ook wel eens scheef haha. Bedank dat je Iig zo actief meedenkt met me. Het is nu ff afwachten.

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Spannend meid, ik zie de streep toch wel duidelijk hoor!!

10. gigi86

gigi86 Lid

21 jul 2014
    24
    0
    0

Oooooh mijn god, zou het dan toch echt..?! Ik hoop het zo voor je.. zat net even alles terug te lezen en de verdriet in je berichtjes geven toch wel een beetje aan hoe graag je t zou willen.. Waarom maak je nou niet gewoon een afspraak bij het ziekenhuis? Dan zouden ze het als je idd pas 4 wkn zwanger zou zijn, over 2 weken wat moeten zien op echo's..
    Zoooo vreemd wat je lichaam allemaal met je kan doen en hoe t je ook in de maling zou kunnen nemen, echt precies wat ik toen ook had.. maar toen ik voor de echo/check ging of ik zwanger was toen was ik t echt net en zag je dus niets op de echo maar baby zit nu toch echt al 11wkn veilig..
    Ik blijf nog even met je meeduimen!!
    Knuffels

11. sm1

sm1 Fanatiek lid

17 dec 2011
    1.889
    115
    63
    Lynn spannend. Het kan eigenlijk niet kloppen als je echt al 5 a 6 weken zou zijn dan zou de test eigenlijk moeten knallen.
    Hebben jullie de rest van de maand ook onbeschermd gemeenschap gehad? (In de trant van we hebben het toch al onveilig gedaan??) Dan kan het zijn dat de eisprong later is geweest en je later bevrucht bent???

12. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Spannend! Kwam de streep wel binnen de tijd?
    Zou je geen bloed willen laten prikken?

13. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een rare dokter... Gelooft niet in bloedtest... Dus die moet ik eerst overhalen. Daarom wacht ik liever nog. En als ik een lange e cyclus heb gehad en een late ei zou t volgens mij kunne . En hoe klein de kans, er zijn meer vrouwen waarbij de test niet knalde. Sommigen hadden pas een positieve test in handen na X weken over tijd. Ik ga morgenvroeg w eer testen. Ben.benieuwd.

14. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Oh ja dat had ik wel gelezen. Nou spannend hoor. Kom morgen weer even spieken dan :D Hoop het voor je.

15. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Dat is dus wat ik bedoelde met een tuurtest ;)!
    Ik had ook een dergelijke test 10 dgn overtijd (in middag). Terugrekenend van termijnecho was ik toen 4+3 wkn, terwijl ik dacht op grond van laatste menstruatie minstens 5+4 wkn te zijn.

Wat spannend meid! Ik heb 2 dagen daarna nieuwe test gedaan die heel duidelijk positief was.

Ik duim voor je!
    (en leuk dan, de eerste in 2 jaar ZP die hetzelfde overkomt :D)

16. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Kans is indd klein, maar je hoort het eigenlijk best vaak hoor.
    Vrouwen die ongepland zwanger geraken.... Er is maar 1 zaadcel voor nodig :)

17. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ukkie: zeker spannend, morgen nieuwe test. ben benieuwd!

@Gigi: haha ja idd... zou het echt?! Ja ik moest er even aan wennen, het idee weer een kleintje. Ongepland maar toch ook erg gewild. Ik heb heel lang nog getwijfeld over een derde. Op bepaald moment erbij neergelegd: nee het is goed. Maar blijkbaar diep van binnen me er toch niet helemaal bij neergelegd. Ik zou dit zo graag willen!

@Kache: dus dit noemen ze een tuurtest. Ik las er al veel over maar wist niet precies wat het was. Zijn de meeste tuurtesten voorbodes voor positieve testen of negatieve? Ik hoop dat de test morgen positief is! En zeker grappig, want tot nu toe waren de meesten (terecht ook wel) heel sceptisch... Morgen weten we meer.

@Tine, de kans is zo klein bij ons... het zou echt een godswonder zijn :D (is het altijd natuurlijk)

Welterusten voor nu allemaal!

18. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Gelooft niet in de bloedtest :(

Ik zou mooi een andere dokter zoeken hoor ;)

19. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ja toen ik belde tijdens telefonisch spreekuur en vroeg of bij uitblijvende menstruatie en uitblijvende testen er bloed geprikt kon worden. Dat ik daarover op internet had gelezen... Maar nee...ze gaf aan dat je in bloed eigenlijk geen zwangerschap kon zien...

Wat moet ik daar nou mee als leek...

Gelukkig is het een praktijk, de andere dokter is gelukkig anders. Maar even kijken welke dagen die aanwezig is. Maar misschiendat de test morgen eindelijk uitsluitsel biedt.

Het nemen van een andere dokter ligt in een dorp wel wat gevoelig trouwens ;)

20. lyn76

lyn76 Lid

16 aug 2014
    93
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welke test raden jullie me aan voor laag Hcg? Gewoon de KV 2 voor 5 euro?
    Wil eigenlijk morgen testen dus bestellen via internet is geen optie.

Deel Deze Pagina