Ongelofelijk,na 17 maanden turen naar witte testen tuur ik nu de hele dag al naar 2 testen met 2 streepjes,ik kan het niet bevatten!!Kan het echt nog niet geloven! Matig optimisme hier vanwege bloedverlies sinds afgelopen maandag,ben ontzettend bang dat het fout gaat.Morgen 12-11-2010 krijg ik een echo,we hopen zo dat alles goed is maar houden toch rekening met dat er iets niet goed is... Wanneer neemt hcg af in de urine? Nu lijkt het alsnog te stijgen omdat de test steeds duidelijker word maar misschien wil dat wel helemaal niks zeggen,heb ook getest met 2 verschillende testen,het enieg wat we kunnen doen is afwachten,denk niet dat we vannacht veel zullen slapen! Gr.Deborah
het HCG neemt pas af wanneer je neit meer zwanger bent Gefeliciteerd! Oja en bloedingen in het eerste trimester zijn niet ongewoon, zolang het maar niet veel is... je baarmoedermond is namelijk beter doorbloed, waardoor er een vaatje kan knappen.
Pfff ik durf nog niet toe te geven aan felicitaties,ben nog veels te onzeker over de voortzetting (of niet) van deze zwangerschap... Ik hoop morgen op iets meer vertrouwen in mijn lichaam!Thanks meiden,kom hier graag op het forum!
Hoi meiden, Héhé ik zit eindelijk met de laptop op de bank,onverwachts een drukke middag en avond gehad maar ik had beloofd iets te laten horen(later dan oorspronkelijk de bedoeling was)maar de echo is goed gegaan.Durf dan nu ook heel voorzichtig felicitaties aan te nemen.Het vruchtzakje was goed zichtbaar,en er zat veel dik baarmoederslijm wat betekende dat het erop leek dat de zwangerschap nog intact was,het was nl niet uitgestoten.Dat was alles wat we vandaag wilde horen dus we zijn super opgelucht.Zekerheid hebben we natuurlijk niet want bloedverlies blijft toch eng,het kan natuurlijk nog alle kanten op maar voor nu zijn we wel degelijk zwanger Over 2 weken terug komen voor een nieuwe echo,dan is waarschijnlijk ons kindje,het vruchtje,zichtbaar en kunnen we al wat meer zien,dus aftellen tot de 25ste.Spannend!Vandaag was het vruchtje nog niet zichtbaar maar dat kan ook nog niet,de bevruchting was vermoedelijk pas 17 dagen geleden.Volgens de berekeningen zou ik nu 4 weken+ 3 dagen zijn.voorlopige uitreken datum is 19 Juli 2011. Heel erg gelukkig maar ook nog ongeloof hoor,ik kan het maar niet bevatten,ik hoop dat ons kindje lekker blijft zitten. Bedankt voor jullie medeleven!! Liefs Deborah
meid wat geweldig voor je. probeer er stiekum toch van te genieten ondanks je zorgen. van harte gefeliciteerd. ikduim voor je
Dank jullie wel,zeg ik met grote gelukstranen in mijn ogen. Het is zo onwerkelijk nog,kijk nog steeds 3x per dag naar alle testen met 2 streepjes en heb gisteren ook maar even een digitale test gedaan van clearblue en er staat toch echt zwanger 1-2. Heb en banner gemaakt met een code maar hoe zet ik die hier neer? xdeborah