Zwanger maar toch ongesteld geweest

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Plienn, 8 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Plienn

    Plienn Lid

    2 okt 2014
    10
    1
    3
    NULL
    NULL
    #1 Plienn, 8 mei 2019
    Laatst bewerkt: 8 mei 2019
    Hi dames,

    Ik ben er afgelopen donderdag achter gekomen dat ik al 3+ weken (volgens cb test) zwanger ben. Dit kwam als een totale verassing want ik was namelijk gewoon ongesteld geworden 2 weken daarvoor. Hierdoor ben ik erg onzeker of het wel goed gaat. Ik zal het verhaal even kort vertellen.

    We zijn bijna een jaar bezig om zwanger te worden en ik heb een hele onregelmatige cyclus. Vorige maand voor het eerst maca poeder gebruikt en ja hoor, 2 weken later na mijn menstruatie had k netjes een eisprong! 9 dagen later (7 april) begon ik licht bruin bloed te verliezen en dit duurde 7 dagen. Zo lang ben ik nooit ongesteld. Ik had verder nergens last van (de bekende menstruatie pijntjes), alleen 7 dagen licht bruin bloedverlies. Een week later met Pasen (21 en 22 april) verloor ik weer 2 dagen licht bruin bloed zonder verdere klachten. Achteraf gezien kreeg ik toen ook last van mijn borsten maar k dacht dat dat door het sporten kwam. Vorige week begon de misselijkheid en toen toch maar een test gedaan en ja hoor, ik ben volgens cb al 3+ weken zwanger! Ik heb ook 2 andere testen gedaan en daar had ik meteen een hele dikke streep. Ik snap niet waarom ik gewoon ongesteld werd.. Ik heb 21 mei de eerste echo en ik heb inmiddels ontzettend last van mijn borsten en misselijkheid. Zijn er meiden die een soortgelijke situatie mee hebben gemaakt en dat achteraf gewoon alles ging? Ik voel wel van alles in mijn buik gebeuren hihi. Dat geeft me wel hoop. Maar ik durf het nog aan niemand te vertellen en te hopen dat het echt zo is.

    Liefs
     
  2. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Maar je bent volgens je verhaal toch niet gewoon ongesteld geworden :p. Tenminste niet wat je gewend was! Mijn tante verloor bloed alsof ze iedere maand gewoon ongesteld was en daar is een gezond kindje geboren. Bloed kan zoveel dingen betekenen.. klinkt als oud bloed wat je verloren bent. Het was niet helderrood toch? Maar snap dat het wachten echt vervelend is! Hopelijk snel zekerheid!
     
    Leraje vindt dit leuk.
  3. Plienn

    Plienn Lid

    2 okt 2014
    10
    1
    3
    NULL
    NULL
    Het was anders dan normaal inderdaad. Maar ik dacht op dat moment echt niet aan een zwangerschap/innestelling oid. Ik dacht dat het door de macapoeder kwam dat het er anders uitzag en langer duurde :$. Het was niet helderrood nee.. Het is mijn eerste zwangerschap dus ik vind het nog een beetje eng en onzeker haha. Bedankt voor je antwoord iig :)
     
  4. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Bruin bloed is oud bloed, zou van een innesteling kunnen zijn, maar zeker geen gewone menstruatie, gefeliciteerd!
    Ik snap je wel, ik heb dit dus bij mn 1e docjter gehad, nahja menstruatie kwam nket door waardoor ik toch ging testen, en idd ook 3+, ik bleek bij de echo (ik kon de volgende dag al terrecht) 9+6 weken zwanger te zijn :)
    Deze keer wist is t voor mijn NOD al :D
     
    Plienn vindt dit leuk.
  5. Ella1988

    Ella1988 Fanatiek lid

    7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Hoe gaat het nu?
     
  6. Line85

    Line85 Bekend lid

    27 feb 2017
    856
    871
    93
    Vrouw
    Regio Utrecht
    Ik heb vanaf week 5 t/m 9 helderrood bloed verloren, elke dag. Lichte menstruatie. Bloedverlies schijnt best veel voor te komen in een zwangerschap.
     
    Plienn vindt dit leuk.
  7. Babyvijf

    Babyvijf Fanatiek lid

    23 okt 2018
    1.503
    1.333
    113
    Vrouw
    Hier ook zo bij de tweede. Toen ik dacht 8/9 weken te zijn en eerste afspraak had bij vk, bleek op de echo dat ik al 12/13 weken was. Ik had dus idd ook gewoon een soort menstruatie of wat t ook was. Iig aangezien als een menstruatie toen ik dus al zwanger was.
     
    Plienn vindt dit leuk.
  8. Plienn

    Plienn Lid

    2 okt 2014
    10
    1
    3
    NULL
    NULL
    Ik ben iets meer gerustgesteld door iedereen :). Ben wel flink misselijk haha. Ik heb volgende week dinsdag pas de eerste echo. Ik word gek van het wachten haha
     
    Ella1988 vindt dit leuk.
  9. Plienn

    Plienn Lid

    2 okt 2014
    10
    1
    3
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoord. Ik ben iets meer gerustgesteld :). Hadden/hebben jullie trouwens ook dat de ene week de symptomen minder erg zijn dan de andere week? Soms voel ik ineens niks meer en twee dagen later ben ik weer misselijk
     

Deel Deze Pagina