Ik speurde zonet het huis af naar 'iets' waar ik zin in had.. en daar stonden ze, onder in de kelder (Soort van NOOD-Rantsoen ) .. Een groot blik Tomatensoep en 8 uitdagend kijkende knaks.. Gevolg? .. Ben nu hartstikke misselijk!
Haha, nou ik heb nog niet van die aanvallen. Maar bij het idee knaks.....loopt het water me ook wel in de mond! Het zou wel leuk zijn zeg! spannend...nog 3 dagen zie ik op je banner! Duim met je mee!
Idd een rare combi. Gisteravond dipsaus gemaakt voor chips. mayonaise en kerrysaus. en misselijk dat ik was erna. Hoop dat de knaks en soep voor jou een goed teken zijn.
Nou ik moet zeggen vind het ook geen combinatie maar heb zelf ook de laatste twee dagen de ene vreet bui na de andere. Hihihihi Niks is meer veilig in de kast.
ale: Baaaaahhhhhhhhh Ik moet er niet aan denken. Van het woord knakworstje wordt ik al misselijk, ale:
Haha.. Er staat nog een blik in de kelder.. .. Nog 3 daagjes ja.. en ze gaan zó verdraaid langzaam! Gelukkig wel een hoop te doen nog deze dagen, dus ik hoop de tijd een beetje te kunnen vergeten en mij natuurlijk zondag ineens te realiseren dat ik 2 dagen overtijd ben!
HaHa, ik had enkele dagen geleden toen ik 's ochtends opstond ontzettende trek in karnemelk met suiker (drink ik nooit, maar lust ik wel). Ik hoop dat dit ook een voorteken is
Karnemelk met suiker? Kzal het eens proberen.. Mijn vriend drinkt met name in de ochtend vaak karnemelk met jus'orange.. soms best lekker
Brrrr....nee! T.soep en knakkies zou ik nu geen zin in hebben. Wel merk ik dat ik het ene wil...paar happen...en dan alweer zat ben! neem ik iets hartigs dan wil ik daarna iets zoets en vice versa. Gisteren had ik ineens weer een momentopname zin in pannekoeken, maar heb er niet aan toegegeven!
Dat zoet na iets hartigs, dat heb ik ook. Grappig....misschien dus wel een zwangerschapssymtoom...wie zal het zeggen! Gooi nu mooi alles op de zwangerschap! HEERLIJK!
Oeh tomatensoep met knakworst! Daar had ik nog niet aan gedacht! Even toevoegen aan mn boodschappenlijstje hihi. Ik krijg er spontaan trek in! Ik eet nu echt de vreemdste dingen.
ik heb spruitjes gekocht heb die dingen voor het laatst gegeten verplicht toen ik nog thuis woonde , en dat is alweer 13 jaar geleden en ik heb er nog zin aan ook...........................
Gisteren Bahmi als vb.. Oh wat had ik er een trek in, paar hapjes en alweer zat HIER vriendlief eet maar verder op (grote vent met grote buik )hihi Nu verheug ik me op de pasta die ik ga klaarmaken, ben benieuwd hoe dat afloopt..