Jeetje, spannend hoor! Hij zal vast schrikken! Ik hoop voor jou dat hij niet boos wordt. Hoe vind je het zelf om zwanger te zijn? Veel succes met vertellen!
Dank je wel. Ja ik vind het zelf ook heel spannend om zwanger te zijn, weet niet wat er allemaal komen gaat. Abortus is voor mij zoiezo geen optie, ook al ben ik nog zo jong het is toch mijn kindje. Hopen dat alles goed komt ook met school enzo.
Als je zwanger bent kan je niet meer ongesteld worden omdat bij een menstruatie je baarmoeder samenkrimpt en alles eruit werkt.....sommige vrouwen hebben bloedingen door....geknapt adertje of iets dergelijks maar ongesteld tijdens zwangerschap kan niet......
Kan me heel goed voorstellen dat je het spannend vind, dat is het ook! Ik vind het heel dapper van je dat je niet kiest voor abortus maar het kindje graag wilt krijgen. Ik hoop voor je dat jouw vriend posoitief reageert en je gaat helpen met alles! Hopelijk kan je ook veel steun vinden bij jouw ouders zodat je misschien je school kan afmaken. Heel veel succes hoor!
Meis, ik ben blij dat je zo stellig zegt dit kindje geboren te laten worden. Ik weet niet hoe de band met je ouders is, maar er zal aardig wat op je afkomen de komende tijd. Dat is voor elke zwangere zo, maar zeker als je zo jong bent. Ben je ook nog minderjarig als je moet bevallen? Ik raad je aan toch langs de huisarts te gaan. Geef wel stellig aan dat je voor je kindje kiest, maar deze kan je ook adviseren welke stappen je nu moet nemen, en waar je allemaal aan moet denken. Enne, hoewel je even moet wennen, gefeliciteerd!
ik ken 2 mensen die hun hele zwangerschap door gewoon ongesteld werden elke maand, 1 daarvan wist niet eens dat ze zwanger was, pas toen de weeen begonnen.heel raar ik weet het. maar het kan dus wel.
Ik ben wel al 18 als ik moet bevallen. De relatie met me ouders is niet echt heel erg goed en ik denk dat ze ook boos zullen worden als ik het ga vertellen. Ja zal ook naar de huisarts om te vragen wat ik nu moet doen allemaal. Dank je wel
Dat zijn bloedingen die veroorzaakt kunnen worden door gesprongen adertjes, ongesteld worden kan niet meer want je baarmoeder trekt samen en alles wordt eruit gewerkt, dus ook het embryotje.......
Als je bang bent dat je ouders en je vriend boos worden (en je misschien niet steunen), kan je misschien het best eerst naar je huisarts. Een beetje steun is wel handig denk ik. Je huisarts kan je uitleggen wat je de komende maanden allemaal te wachten staat en welke hulp er is voor je. Succes!
Hey, Gefeliciteerd met je zwangerschap! ik vind het knap van je dat je het kindje toch wil houden! hoelang heb je al een relatie met je vriend? hij kan niet boos zijn op jou want hij is degene die een condoom hoort bij te hebben (vind ik toch ) mijn vriendin zat ongeveer in dezelfde situatie als jou. onverwachts (daarom niet ongewenst) zwanger en besloot het kindje te houden. had nog maar enkele maanden een relatie en de relatie met haar ouders was niet echt top. deze is immers wel verbeterd door het nieuws van een komend kleinkind. in het begin waren ze er tegen, maar na de eerste echo vonden ze het wel leuk suc6 en hou ons op de hoogte!
Heeei Ik heb vandaag een klein beetje bloed verloren het is niet veel paar druppeltjes. Wat kan het zijn? En is het erg?
Da's lastig te zeggen. 't kan zijn dat het geen betekenis heeft, en het kan zijn dat 't toch mis is. Hoe is het vandaag?
En heb je al met je vriend/ouders/huisarts gesproken? Raak je zelf al een beetje aan het idee gewend?
Ja heb het tegen me vriend gezegt in het begin schrok die heel erg. Maar hij wil wel bij me blijven, maar dat is dan niet voor mij maar dat is omdat die ze kind wil. Hoe meer ik er over nadenk hoe bijzondere ik het vind, dat er gewoon zomaar een kind in je buik groeit. Maar heb vaak last misselijkheid in de ochtend. Weet iemand iets wat je daar tegen kan doen?
snif snif Dames: HELP ME! Vanmorgen de tweede posi test, streepje duidelijker dan gisteren, maar toen ik van de wc kwam, zag ik ineens héél lichtroze afscheiding op het papiertje Ik denk dat het kindje weg is Bah, wat voel ik me ellendig... dat is nu een uur geleden en sindsdien helemaal niets meer... Iemand een idee of dit normaal is of dat we ons piepkleine wondertje nu al kwijt zijn?