Bedankt voor je reactie, ben een beetje gerust gesteld, ook het feit dat het nu minder is, eigenlijk al zo goed als over... schrok gewoon ervan (slechte ervaring) maar ga ervan uit dat alles goed gaat nu.
Ik ga straks om 3 uur naar me pleegmoeder en dan vertel ik het haar en vraag ik of ze mee gaat naar me ouders toe. Woensdag is me eigen huisarts erweer, dus dan ga ik even bellen. Heb al best veel vragen bedacht wat ik wel wil weten allemaal. Misschien zijn het wel allemaal dingen die niet van belang zijn nog, maar toch.
Het gesprek met me pleegmoeder ging wel goed. Die schrok natuurlijk wel. En ik kon altijd bij der komen als der wat was. Toen gingen we samen naar me ouders toe. Toen ik het vertelde was het echt een paar minuten stil. Me moeder was der wel een beetje rustig onder, mar me vader was echt boos, van je laat het maar weghalen enzo.
Nog even voor de duidelijkheid hoor... Heb je nou IN TOTAAL drie streepjes gezien op je test? Dus 1tje in het ene venster en 2 streepjes in het andere venster? Want het is me niet helemaal duidelijk of je de test wel goed begrepen heb...
waar haal jij bij de kruidvat testen 3 strepen vandaan? Ik pluk hem even van internet hoor maar dit is de kruidvat test van heden ten dagen.
Nee heb geen 3 streepjes gezien, heb er 2 gezien. Had een test van het kruidvat. Net zoals op het plaatje. Ik had een streepje in het vierkantje en in het rondje. Dat klopt dan toch? Dat stond ook in de gebruiksaanwijzing.
Hoi Thammie, MerleQ, Yvette, Dada en anderen die net ontdekt hebben dat ze zwanger zijn. Gefeliciteerd (ook als het onverwacht is)! Veel vragen krijg je opeens hè?! Ik had dat ook en heb veel gehad aan het topic in het bevallingslijst-forum dat bij mijn maand hoorde. Jullie zijn waarschijnlijk in december 2008 / januari 2009 uitgerekend, dus misschien kun je je aansluiten bij de december 2008 / januari 2009 mama's. Daar zitten vast ook meiden die een tweede of derde kindje verwachten en al veel weten over zwanger zijn. Een goede zwangerschap gewenst en een prachtig kindje straks!
Oh, ik heb echt veel verschillende testen gezien die allen hadden die drie strepen Maar dan snap ik het!
@ Chantico: dankjwel, leuke tip! @ Thammie: je hebt in ieder geval 2 vrouwen aan je kant staan die rustig gereageerd hebben, dat is al heel wat! Je vader die kan niet voelen wat een vrouw voelt en voor mannen is het toch heel anders... Laat hem even aan het idee wennen. In zijn ogen ben jij toch zijn kleine meisje en je zit nu ineens met een zwangerschap! Daar zou denk ik iedere vader van schrikken en misschien wel boos om reageren... laat het maar even bedaren, misschien komt het allemaal nog wel goed Succes!
Heeei Het is hier niet echt gezelliger geworden in huis, hoop dat dat nog allemaal beter word. Zijn jullie ook al namen aan het bedenken? Of ben ik de enigste? Misschien ben ik wel heel erg vroeg maar vind het wel leuk om te verzinnen. Ook over een 2e naam.
Hee meid, je mag gewoon in de zon zitten, maar niet te lang, je lichaamstemperatuur mag niet te veel stijgen, dat is schadelijk voor je kleintje! Hoe is het nu thuis?
Hey Thammie, Zit net je verhaal te lezen, en wil je even heel veel sterkte wensen met alles... En natuurlijk... Gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat je er snel met volle teugen van kan genieten! Spannend allemaal hé z'n klein wondertje in je buik Veel liefs Devana
Hoi Thammie, van harte gefeliciteerd. Wil even zeggen dat ik het erg verstandig vindt hoe je ermee omgaat. Ook naar je ouders toe. Hopelijk draait je vader nog bij, als hij straks dat kleine hummeltje ziet! Liefs Luna1
Heeeeei Me vader is nog steeds heel erg boos en moet het nog steeds weghalen van hem. Hij is ook boos op me moeder dat ze me wil steunen. Maar dat steunen van me moeder word ook steeds minder, ze is vaak boos op me en dan zegt ze dat ik van alles doe, dat ik niet meer vrolijk ben enzo. De enigste die ik voor mijn gevoel heb is me pleegmoeder. Me vader heeft zelfs gezegt als ik het kindje toch blijf houden dat ik dan maar weg moet. Daar was me moeder niet bij toen ik het zei, maar ik vertelde het later aan der en oen zei ze als je vader dat zegt dan moet dat misschien maar. Nouja als het zo iedere keer in huis gaat, dan hoeft het voor mij ook niet verder. Maar zou niet weten waar ik dan heen zou moeten, misschien dat ik naar me pleegmoeder kan. Hoe is het allemaal met jullie? Veel last van buikpijn? Of andere dingen?