Sorry maar ik moet echt even mijn verhaal kwijt. Ik ben echt helemaal in shocktoestand, ben aan het trillen en huilen tegenlijk. Ik kan het niet geloven, maar ik denk dat ik nu echt zwanger ben. Ik ben net stiekem uit bed gestapt om een testje te doen en ik zie een duidelijke streep. Wel lang niet zo donker als de controle streep, maar er is een streepje. Dan ben ik toch echt zwanger of niet? Ik heb altijd ontzettend veel aan deze website gehad, dus vind ik ook dat jullie het al eerste mogen weten. Mijn man ligt nog boven te slapen, ik weet niet hoe ik het moet vertellen, denk dat ik zelf even bij moet komen. We zijn nu al bijna drie jaar lang bezig. Elke maand weer die tranen van teleurstelling en verdriet. In het begin dachten we er nog luchtig over, als het komt dan komt het. Maar ik denk dat het de laatste jaar echt een obsessie is geworden. Althans meer voor mij dan voor mijn man. Ik kan er dan ook niet meer tegen en heb eindelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts. We moesten het volgens hem nog een paar cyclussen proberen, mocht het dan nog steeds niet lukken dan kunnen we een vervolgafspraak maken. Inmiddels zijn we dus alweer vijf cyclussen verder, je denkt elke keer dat het is gelukt. Nou nee dus. Maar goed, dan maken we maar een nieuwe afspraak. Wel voor volgende maand had ik tegen mijn man gezegd, want het komt nu even niet uit. Heb net een nieuwe baan, net aangemeld bij een sportschool, ben een vriendin aan het helpen met haar nieuwe baby, enz...Druk, druk, druk dus. Ik heb mijn man dan deze maand ook nauwelijks gezien. Eerlijk gezegd hebben we deze maand maar 2 keer geklust. Maar goed we dachten, volgende maand gaan we er weer voor, we zijn toch al zo lang bezig een maandje langer kan ook geen kwaad meer. Dus een week voor mijn NOD kreeg ik weer de gewone ongiklachten. Ik dus wachten tot het komt, zodat we het weer kunnen proberen. Maar het kwam niet, heb geen seconde gedacht dat het raak zou kunnen zijn. Het kon gewoon niet. We hebben afgelopen jaar bijna om de dag geklust en ook nog eens ovulatietesten gebruikt. Nu een keer geen testen gebruikt en maar twee keer geklust. Zo typisch weer. Sorry echt een lang verhaal, moet er even uit. Ben ik het echt, of droom ik nog. IK KAN HET GEWOON NIET GELOVEN.
Thanxxx... Denk dat je de eerste bent die het weet. En mijn eerste felicitatie. Waaauw. Klinkt zo echt allemaal, haha.
Volgende week zijn we drie jaar getrouwd, wil het dan pas vertellen. Maar denk dat mijn stoere plan niet gaat lukken, zo lang kan ik echt niet meer wachten. Ben al aan het bedenken hoe ik het moet gaan vertellen.
wow heeel erg tof joh! Ik denk wel dat je zwanger bent...streep is streep toch? Oh wat fijn voor je/jullie GENIET ER VAN! \/
Hoi Baby, Gefeliciteerd met je zwangerschap Je heb 2 streepjes dus je bent echt zwanger Ik ben ook pas zwanger en mijn vriend en ik hadden die maand ook niet echt veel klust maar wel net op het goede moment HAd eerst ook zo iets van dat kan niet, wij hebben het maar weinig gedaan die maand maar toch hadden zijn zaadjes hun ei-ei aan staan. Ik heb het gewoon over de telefoon verteld, kwam net van de dokter vandaan en kon niet wachten tot hij thuis was. Niet echt romantisch Ik zou zeggen maak lekker ontbijtje klaar en legt je test er naast en verras hem zo op bed. Of heb je hem al wakker gemaakt en verteld ....hihihihi. Geniet er van Groetjesss Jetje
proficiat! ik zou het nooit uithouden om zo lang te wachten met het te vertellen,zou natuurlijk wel mooi zijn! geniet er van!
gefeliciteerd meis! ennuh op moederdag positief getet he ga nou maar gewoon lekker vertellen haha dat houdt je toch geen week vol geniet ervan!
superrrrrr gefeliciteerd ! ik had ook maar lichte streepjes, maar bij 2 testen zag je ze en in t zh was hij al 50% (1 dag voor nod) dus maak je niet druk streepje is streepje ! knufffffff en geniet van je zwangerschap meissiej
gefeliciteerd meis! Das nou eens een orgineel kadotje voor moederdag Enne zou het heel knap vinden hoor als je het een week voor je kan houden. Was mij echt niet gelukt
Ik zou het toch maar snel gaan zeggen tegen je vriend. Voor hem zal het vast ook als een verlossing komen. Gefeliciteerd! Het lange wachten is eindelijk beloond!
Gefeliciteerd en lekker van genieten! Jullie hebben het dubbel en dwars verdiend na zo lang te hebben gewacht!