Ben ik ECHT zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door baby, 13 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Sorry maar ik moet echt even mijn verhaal kwijt. Ik ben echt helemaal in shocktoestand, ben aan het trillen en huilen tegenlijk. Ik kan het niet geloven, maar ik denk dat ik nu echt zwanger ben. Ik ben net stiekem uit bed gestapt om een testje te doen en ik zie een duidelijke streep. Wel lang niet zo donker als de controle streep, maar er is een streepje. Dan ben ik toch echt zwanger of niet?

Ik heb altijd ontzettend veel aan deze website gehad, dus vind ik ook dat jullie het al eerste mogen weten. Mijn man ligt nog boven te slapen, ik weet niet hoe ik het moet vertellen, denk dat ik zelf even bij moet komen.

We zijn nu al bijna drie jaar lang bezig. Elke maand weer die tranen van teleurstelling en verdriet. In het begin dachten we er nog luchtig over, als het komt dan komt het. Maar ik denk dat het de laatste jaar echt een obsessie is geworden. Althans meer voor mij dan voor mijn man. Ik kan er dan ook niet meer tegen en heb eindelijk een afspraak gemaakt bij de huisarts. We moesten het volgens hem nog een paar cyclussen proberen, mocht het dan nog steeds niet lukken dan kunnen we een vervolgafspraak maken. Inmiddels zijn we dus alweer vijf cyclussen verder, je denkt elke keer dat het is gelukt. Nou nee dus.
    Maar goed, dan maken we maar een nieuwe afspraak. Wel voor volgende maand had ik tegen mijn man gezegd, want het komt nu even niet uit. Heb net een nieuwe baan, net aangemeld bij een sportschool, ben een vriendin aan het helpen met haar nieuwe baby, enz...Druk, druk, druk dus. Ik heb mijn man dan deze maand ook nauwelijks gezien. Eerlijk gezegd hebben we deze maand maar 2 keer geklust. Maar goed we dachten, volgende maand gaan we er weer voor, we zijn toch al zo lang bezig een maandje langer kan ook geen kwaad meer.
    Dus een week voor mijn NOD kreeg ik weer de gewone ongiklachten. Ik dus wachten tot het komt, zodat we het weer kunnen proberen. Maar het kwam niet, heb geen seconde gedacht dat het raak zou kunnen zijn. Het kon gewoon niet. We hebben afgelopen jaar bijna om de dag geklust en ook nog eens ovulatietesten gebruikt. Nu een keer geen testen gebruikt en maar twee keer geklust. Zo typisch weer.

Sorry echt een lang verhaal, moet er even uit.
    Ben ik het echt, of droom ik nog.
    IK KAN HET GEWOON NIET GELOVEN.

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    gefeliciteerd geniet er van

3. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Thanxxx... Denk dat je de eerste bent die het weet. En mijn eerste felicitatie. Waaauw. Klinkt zo echt allemaal, haha.

4. baby

baby Lid

3 sep 2006
    68
    0
    0
    Volgende week zijn we drie jaar getrouwd, wil het dan pas vertellen. Maar denk dat mijn stoere plan niet gaat lukken, zo lang kan ik echt niet meer wachten. Ben al aan het bedenken hoe ik het moet gaan vertellen.

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    wow heeel erg tof joh!
    Ik denk wel dat je zwanger bent...streep is streep toch?
    Oh wat fijn voor je/jullie GENIET ER VAN! :thumup: \:D/

6. hopefull

hopefull Actief lid

6 mei 2007
    418
    0
    0
    gefeliciflapsteerd, geniet ervan meid!

7. jettje

jettje Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.541
    0
    0
    zv-er
    Hoi Baby,

Gefeliciteerd met je zwangerschap :)
    Je heb 2 streepjes dus je bent echt zwanger :)
    Ik ben ook pas zwanger en mijn vriend en ik hadden die maand ook niet echt veel klust maar wel net op het goede moment :D
    HAd eerst ook zo iets van dat kan niet, wij hebben het maar weinig gedaan die maand :oops: maar toch hadden zijn zaadjes hun ei-ei aan staan. Ik heb het gewoon over de telefoon verteld, kwam net van de dokter vandaan en kon niet wachten tot hij thuis was. Niet echt romantisch :oops: Ik zou zeggen maak lekker ontbijtje klaar en legt je test er naast en verras hem zo op bed. Of heb je hem al wakker gemaakt en verteld ....hihihihi.
    Geniet er van :)

Groetjesss Jetje

8. tearke

tearke Fanatiek lid

7 apr 2007
    3.448
    0
    0
    hulpverpleegkundige
    eeklo
    proficiat!

ik zou het nooit uithouden om zo lang te wachten met het te vertellen,zou natuurlijk wel mooi zijn!

geniet er van!

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

gefeliciteerd meis! ennuh op moederdag positief getet he ;)

ga nou maar gewoon lekker vertellen haha dat houdt je toch geen week vol
    geniet ervan!

10. Twins

Twins Actief lid

18 mrt 2007
    472
    1
    0
    België
    hey Baby! Super gewoon! Waw, geniet er ongelooflijk van samen met je ventje!

Twins

11. little hope

little hope Actief lid

7 apr 2007
    445
    0
    0
    Ewijk
    superrrrrr gefeliciteerd !

ik had ook maar lichte streepjes, maar bij 2 testen zag je ze ;) en in t zh was hij al 50% (1 dag voor nod) dus maak je niet druk streepje is streepje !

knufffffff en geniet van je zwangerschap meissiej

12. moppie1982

moppie1982 Bekend lid

2 mei 2007
    830
    0
    0
    van harte gefeiciteerd meid. geniet ervan

groetjes moppie

13. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    gefeliciteerd meis! Das nou eens een orgineel kadotje voor moederdag :)
    Enne zou het heel knap vinden hoor als je het een week voor je kan houden. Was mij echt niet gelukt :p

14. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

gefeliciteerd en geniet er van

15. wieffie

wieffie Fanatiek lid

26 feb 2007
    2.750
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd! Geniet ervan!

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zou het toch maar snel gaan zeggen tegen je vriend. Voor hem zal het vast ook als een verlossing komen.

Gefeliciteerd! Het lange wachten is eindelijk beloond!

17. Bloemetje

Bloemetje Bekend lid

6 aug 2006
    846
    0
    0
    Gefeliciteerd en lekker van genieten! Jullie hebben het dubbel en dwars verdiend na zo lang te hebben gewacht!

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    gefeliciteerd! geniet ervan! :D

19. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0