Hoi allemaal, Ik heb eerder nog niet veel berichtjes gepost, maar vond het nu toch fijn wat contacten op te doen. Samengevat het afgelopen jaar: Rond september met 7 weken een echo, helaas geen kloppend hartje. Met 8 weken voor de zekerheid nog een keer, helaas toch echt niet goed. Ik twijfelde al heel erg, maar het is toch balen. Rond december opnieuw symptomen. Vroeg getest (te vroeg eigenlijk) Een paar dagen achter elkaar een positieve test. Ik was blij maar twijfelde opnieuw heel erg toen de symptomen weggingen. Bloedtest wees uit dat er wel een zwangerschap geweest was maar opnieuw afgebroken. Rond februari weer symptomen. De testen maakten me onzeker, dus niet getest. Ik voelde duidelijk dat er iets was, maar het ging na een paar dagen ook weer weg. Te laat mijn menstruatie gehad, maar toch ook deze keer kwam het helaas doorzetten. Maaaarrrr..... Nu eind juni mijn eisprong gehad. Ik voelde t meteen al, had ook geen twijfels. Voelde dat t goed zat. 6 juli was ik jarig, ik mocht deze dag testen!! En ja hoor positief!!!! Vorige week dinsdag eerste echo gehad bij gyneacoloog. Het hartje klopte!!!! Zo blij!! Er stond nog een afspraak voor afgelopen donderdag bij de verloskundige praktijk. Gewoon doorlaten gaan omdat we bij de gyn eigenlijk voor iets anders gingen wisten we niet zeker of we een echo kregen. Donderdag dus weer een echo. Ukkie was al 2mm gegroeid ten opzichte van dinsdag!!! 6mm was ukkie. Door alle miskramen en omdat mijn gezondheid niet optimaal is krijg ik wekelijks een echo bij de gyn tot de 12 weken sowieso. Dus morgen opnieuw een echo. Zoveel zin om ons wondertje weer te zien!! Ben benieuwd naar mensen die net zo ver zijn als ik. Wel fijn om wat ervaringen te delen! Liefs samantha
oh wat super zeg! Gefeliciteerd! Hier twee miskramen voor deze zwangerschap (waarvan 1 partiële mola), dus ook extra controles gehad. Voor jullie het eerste kindje ook? Nogmaals gefeliciteerd! Geniet ervan!
Dank je wel!! De extra controles vind ik wel fijn!! Toch wat meer zekerheid voor je gevoel. Als je twijfelt wordt dat in ieder geval wekelijks weggenomen. Voor ons inderdaad ons eerste kindje. Ga er zeker van genieten. Jij bent al wat verder zie ik Lies. Gaat alles nu goed?
Tot nu toe wel, morgen weer een echo (icm de combinatietest) dus ben heel benieuwd en best nerveus! Het is al weer 2weken geleden dat we een echo hebben gehad! Maar heb nog last van m'n kwaaltjes, die horen erbij en worden als het goed is beter na 12weken Hoe ver ben je nu precies?
Ja snap ik dat je nerveus bent! Hoop dat alles nog gewoon goed is. Maar als je nog last hebt van je kwaaltjes zal het wel goed zijn Hier ook last van kwaaltjes. Ik ben nu 7 weken + 1 dag. Moet al wat vaker naar de wc etc. Ben doorgaans erg moe en af en toe een dagje misselijk. Lastigste vind ik dat ik normaal een hele goede slaper ben en nu echt veel wakker lig en snel wakker ben. Hoop inderdaad dat dat na 12 weken beter gaat
haha ja dat slapen echt een ramp! Ik was altijd een goede slaper, als ik eenmaal sliep kon ik zo tot 12uur uitslapen. Nu loop ik zo 5x per nacht naar de wc :'D
Het gekke is dat ik nog niet eens echt naar de wc hoef. Maar ik wordt gewoon wakker ofzo... Geen idee waardoor! Maar ach dan denk ik aan de reden waarom ik wakker wordt en dan is het zo erg niet meer
wat super zeg gefeliciteerd. hier naar 4 miskramen afgelopen donderdag 1ste echo gehad met kloppend hartje wat een super gevoel geeft dat, he? ik ben nu z'n 7w4d zwanger
Dank je wel! Jullie ook van harte gefeliciteerd!! Het geeft inderdaad een super gevoel om het hartje te zien kloppen. Op een of andere manier zei mijn gevoel al dat het goed zat. We lopen dan aardig tegelijk dan. Ik ben vandaag 7 weken en 2 dagen. Al wat kwaaltjes ook?
dank je wel meid! ja hier was het ook een super gevoel dat kloppende hartje mijn eerste x dat ik een kloppend hartje zag op de echo mijn gevoel en kwaaltjes maken ook dat ik het idee had dat het goed zat maar dat dacht ik vorig jaar ook en toen was met de 10 wekenecho al 4 weken niet goed meer dus had me er op ingesteld dat het weer mis zou zijn dan komt de klap misschien iets minder hard. hier volop kwaaltjes pijnlijke boobies, al een week of 2 erg misselijk en maar net binnenhouden vanochtend voor het eerst echt boven de wc gehangen (juk ) en bekaf pff wil het liefst de hele dag slapen...en jij? maar ik klaag niet zo weet ik dat mijn lichaam hard werkt voor ons mooi wondertje krijg je al snel weer een echo? ik mag 19 aug voor de termijnecho en weet dan eindelijk hoever ik precies ben
Ben absoluut niet actief op het forum maar wil je toch even feliciteren! Het is alsof ik mijn eigen verhaal lees! Vorig jaar juni pos test, bij 8.4 weken (na kloppend hartje) t gevoel dat het niet goed was, bij 10.1 geen kloppend hartje, curettage. In november licht pos test, toch ongesteld. In februari pos test paar dagen later ongesteld. En vrijwel precies een jaar later in juni een positieve test! Ik ben nu 12 weken en 2 dagen, alles lijkt goed te gaan! Al flink wat echo's gehad en t kindje groeit goed! Dinsdag de combinatietest (nekplooimeting en bloedprikken). Snap dus heel goed hoe blij je bent! Ik heb deze keer ook het gevoel dat het goed komt, de vorige keren voelden al anders. Ik ben 13 feb uitgerekend. Een hele fijne zwangerschap!