natuurlijk is het hier nu stil. Hadden jullie gedacht dat ze hier nog terug zou komen dan nadat iedereen zo lullig gaat doen hier op het forum? Waarschijnlijk gaat het dus wel om haar. Het is niet zo een lekkere actie nee. Maar ik denk dat ze dat zelf ook wel beseft
“Trolling” is een negatief gedrag dat kan gebeuren op allerlei websites waar mensen met elkaar kunnen praten. De benaming komt uit het Engels en betekent “vissen met een lijn die achter een boot hangt”. Iemand die aan trolling doet heet dan een “troll”. Een troll probeert online ruzie, discussies of emotionele reacties uit te lokken bij anderen. Dat kan bijvoorbeeld door beledigende opmerkingen te maken. Soms gaat het om heel schokkende dingen, zoals lachen met iemand die gestorven is." En dat uit zich dus meestal hier op zwangerschapspagina door berichten in de trant van "Kan ik zwanger worden van een komkommer of "Zwanger maar weet niet van wie". Geeft een bepaalde kick denk ik of de verveling slaat toe tijdens de quarantaine .