Zwanger, maar twijfel van wie

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Babydecember20, 12 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MevrouwH

MevrouwH Fanatiek lid

5 mrt 2016
    1.060
    993
    113
    natuurlijk is het hier nu stil. Hadden jullie gedacht dat ze hier nog terug zou komen dan nadat iedereen zo lullig gaat doen hier op het forum?

Waarschijnlijk gaat het dus wel om haar. Het is niet zo een lekkere actie nee. Maar ik denk dat ze dat zelf ook wel beseft ;)

Roos02 vindt dit leuk.
  2. Cupcake01

Cupcake01 Fanatiek lid

8 feb 2016
    2.981
    1.320
    113
    Vrouw
    Die komt niet terug hoor. :o:

3. Koektrommel

Koektrommel Fanatiek lid

15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    #43 Koektrommel, 14 apr 2020
    Laatst bewerkt: 14 apr 2020
    Trolling” is een negatief gedrag dat kan gebeuren op allerlei websites waar mensen met elkaar kunnen praten. De benaming komt uit het Engels en betekent “vissen met een lijn die achter een boot hangt”. Iemand die aan trolling doet heet dan een “troll”. Een troll probeert online ruzie, discussies of emotionele reacties uit te lokken bij anderen. Dat kan bijvoorbeeld door beledigende opmerkingen te maken. Soms gaat het om heel schokkende dingen, zoals lachen met iemand die gestorven is."

En dat uit zich dus meestal hier op zwangerschapspagina door berichten in de trant van "Kan ik zwanger worden van een komkommer of "Zwanger maar weet niet van wie". Geeft een bepaalde kick denk ik of de verveling slaat toe tijdens de quarantaine :D.

Lisa890 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina