zwanger maar twijfel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door conny75, 13 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wiesje

wiesje Actief lid

21 okt 2006
    463
    0
    0
    heey meissie
    heel veel sterkte hoor...
    liefs wiesje

2. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Heel veel sterkte vandaag, ik hoop dat het allemaal snel over is voor je deze nare tijd. En hopelijk mag je snel weer zwanger zijn en dan 9 maanden lang kan genieten van je zwangerschap.
    Liefs Jolie

3. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    Hoi Conny,

Wat een vervelende situatie!

Laat je even weten hoe het was?

4. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    sterkte meiddd...

5. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Hoe is het met je?
    Ik ben benieuwd hoe het is afgelopen en hoe jeje weekend heb gehad?
    Liefs Jolie

6. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik ben vrijdag dus bij de gyneacoloog geweest en de spanning is nog groter geworden. Mijn hcg is omhoog gegaan en in mijn baarmoeder zien ze nog steeds niets zitten. Normaal gesproken zouden ze dan een kijkoperatie doen maar dat kan bij mij niet. Vanwege meerdere buikoperaties en de stoma is dat bij mij niet mogelijk(ze kunnen alleen mijn hele buik openmaken, dat is ook heel wat). De vermoedens van de artsen is nog steeds een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en eigenlijk wou hij mij opnemen. Ik heb helemaal geen pijn en omdat ik kon beloven om binnen 15 minuten in het ziekenhuis te kunnen zijn mocht ik naar huis. Zodra ik iets voel, pijn, misselijk of onwel moet ik gelijk komen en wordt ik geopereerd.
    Het vloeien is nog steeds maar nu met vlaggen en de kans zit er nog in dat het een normale zwangerschap wordt maar dat het nog zo pril is dat ze het nog niet kunnen zien. Morgen moet ik terug komen en wordt er opnieuw bloed geprikt en een echo gemaakt. Ik hoop dat ze morgen het vruchtje in de baarmoeder kunnen zien en dat ik iets meer weet. Nu is het allemaal heel erg spannend, ook omdat ik donderdag de sleutel van mijn nieuwe huis heb gekregen. Ik kan nu niet alleen zijn er moet altijd iemand bij mij zijn om mij naar het ziekenhuis te kunnen brengen en om op mijn zoontje te passen. Dus ik hoop echt dat ik morgen wat meer weet.

knuffel conny

knuffel conny

7. Loess

Loess Actief lid

14 feb 2007
    267
    0
    0
    sterkte en heel veel succes morgen meidd.. hoop egt voor je dat het vruchtje in de baarmoeder zitt

8. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Heel veel succes morgen, ik hoop echt dat alles toch nog goed is.

9. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Jeetje, ik hoop echt dat het goed is... Maar hoe dan ook, je wordt wel flink op de proef gesteld zeg. Ik duim voor je!

Weet je inmiddels al iets?

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.069
    2.204
    113
    Brabant
    heej conny,

heel veel succes en sterkte!
    we horen het wel...
    grtjs, Taliaa

11. daan75

daan75 Actief lid

7 aug 2006
    373
    0
    0
    randstad
    Connie,
    heeeeeeeel veel sterkte vandaag, ik duim voor geweldig mooi nieuws voor je.

Liefs,
    Daan

12. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Ik hoop zo dat je goed bericht heb gekregen vandaag, ik hoop snel te lezen dat alles goed is.
    Liefs Jolie

13. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Dank jullie wel, ik ben dus vanmiddag geweest maar ik weet eigenlijk nog niets. Mijn Hcg is weer gestegen en op de echo twijfeld hij of hij iets kan zien. Hij kan niet echt zeggen dat het een zwangerschap is. Ik moet donderdag weer terug komen, gek nu weer wel nuchter. En dan gaan ze weer opnieuw bloed prikken en een echo maken. Bah nou heb ik nog geen zekerheid. Het wachten duurt zo lang, ik mag nog steeds niet alleen blijven en binnen een kwartier in het ziekenhuis zijn als ik iets voel.
    Het geeft mij wel weer hoop dat hij wel wat kon zien maar nog niet heel duidelijk of het een goede innesteling was.

knuffel conny

14. sharelis

sharelis Actief lid

21 sep 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Oh Conny wat vervelend nnou voor je.

Heb nog geen zekerheid. Ik hoop echt dat je donderdag toch meer zekerheid heb.

Ik moet maandag naar de gynaecoloog en dan hoop ik ook meer te weten hoe het nou allemaal zit bij mij.

Veel sterkte met het wachten en ik duim alvast voor een goede afloop donderdag ;) \

groetjes sharelis

15. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Schiet niet echt op zo voor je, gelukkig hoef je al over 2 dagen terug te komen. Heel veel succes maar weer, ik hoop dat ze nu duidelijk kunnen zien dat je gewoon zwanger ben.

16. Vraagtekentjes

Vraagtekentjes Actief lid

22 okt 2006
    233
    0
    0
    Ik draai er per ronde ook weer een rondje bij voor je! ;)

Duim duim duim.....

17. AnneLiesje

AnneLiesje Fanatiek lid

4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Och meid wat een gedoe allemaal, wil je heel veel sterkte wensen en hoop echt dat het goed zit!

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey conny!
    jeetje wat een verhaal zeg!
    ik hoop voor je dat hij vandaag meer kan zien! heel veel suces in het ziekenhuis!

groetjes rebbel

19. sharelis

sharelis Actief lid

21 sep 2006
    132
    0
    0
    ETTEN-LEUR
    Conny veel succes vandaag en mijn duimen draaien voor je :)

Groetjes sharelis

20. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Jeetje ik lees net je hele verhaal. Ik hoop werkelijk dat je snel uit deze onzekere situatie komt. Sterkte vandaag.

Deel Deze Pagina