Hoi Meiden, helaas is het niet goed gegaan. Ik ben donderdagochtend bij de gyneacoloog geweest en hij kon nog steeds geen kindje zien. Ik zou 7,5 week zijn en dan moet het echt te zien zijn. Wel zagen ze vocht in de buik, ik lag dus ook binnen een uur op de operatietafel. Ze hebben mijn linker eierstok verwijderd omdat het kindje daar in zat. Ze konden bij mij geen kijkoperatie doen dus ze hebben mijn hele buik open moeten maken. Ze hebben het litteken van de keizersnede van mijn zoontje gebruikt. Het is een behoorlijke operatie geweest. Vanmiddag mocht ik naar huis maar moet nog 6 weken rustig aan doen en niet tillen. Over 6 weken moet ik terug komen bij de gyneacoloog en dan krijgen wij een gesprek hoe de toekomst voor een tweede kindje wordt. Hij heeft al voorzichtig ivf laten vallen omdat mijn andere eierstok wat verklevingen had. Ik hoop dus dat wij over 6 weken goed nieuws krijgen en dat het nog wel kan. Ik voel me intens verdrietig, mijn droom is in een klap weg. Ik kan het nog steeds niet bevaten dat ik niet meer zwanger ben, hoop stiekem toch dat ik nog steeds zwanger ben terwijl ik weet dat het niet meer zo is. Mijn hart is gekneusd en de tranen blijven komen, knuffel conny
Goh Conny, ik vind geen woorden die ik je kan zeggen... Ik hoop dat je veel steun kunt vinden bij je partner en andere kindje, maar dat zal het verdriet om dit kindje nooit helemaal wegnemen! Ik hoop dat je lichamelijk snel geneest en dat je ook opnieuw de kans krijgt om op natuurlijke wijze zwanger te worden! Veel sterkte!
jeetje wat ontzettend balen zeg! heel veel sterkte en ik hoop dat je toch nog goed nieuws krijgt en je op de natuurlijke wijze zwanger kan raken! liefs rebbel
ahhh gatver wat een rot verhaal krijg er gewoon kippevel van, zo lang tussen hoop en wanhoop en dan dit bah! heel veel sterkte hoor liefs wiesje
ooh meiddd, wat erg voor je ik wens je heel veel sterkte en hoop voor je dat tog goed nieuws gaat krijgen...
Lieve Conny wat een ontzettend triest nieuws. Ik wil je heel veel sterkte wensen met je verdriet liefs sharelis
kippevel... meis, heel veel sterkte samen met je mannetje en laat de tranen maar lekker gaan hoor.... niet opkroppen. liefs, Daan
Lieve Conny Ik wil je heel veel sterkte wensen. Ik hoop dat jullie over 6 weken positief nieuws krijgen....dat verdien je. Liefs vlindertje
Lieve Conny... Heel veel sterkte met het verwerken van deze periode. Hopelijk is de mogelijkheid voor nog een kindje nog wel aanwezig. En sterkte met je herstel. x M