Euhm... Waar zal ik beginnen? Heb vandaag precies 4 weken geleden een MK gehad, dus weet totaal niet waar ik me ergens in mijn cyclys bevind op dit moment (nog niet ongie geweest). Wel een keer "superslijm" gehad, maar dit strookte niet met de ovu-testen. Weet nou dus nog niet wanneer mijn ei is geweest (of misschien nog wel komt?)... Grrrrrrrr :x Afgelopen weken al wel weer diverse keren lekker geklust (weten dus alleen niet of de timing goed was...), want ik hoop toch dat dit ons jaar mag worden! Maar goed, nu mijn eigenlijke vraag: Ik ben de afgelopen paar dagen stiekum mooi een beetje aan het aankomen ben normaal gesproken net geen 50 kilo, geen grote eter, en van de week ineens binnen 4 dagen van 49,9 kilo naar 50,7 kilo... Herkenbaar voor iemand hier, zwanger of niet zwanger?
dat vind ik een goeie vraag... ben benieuwd ... hier namelijk ook zoiets ben druk aan het afvallen in 4 weken tijd nu 4.5 kilo kwijt mede door meer bewegen maar zondag is mijn weegmoment en toen was ik 91.1 en vanmorgen ondanks dat ik echt niet gezondigd heb was ik 92.8 ? kan ook met naderende ongi te maken hebben volgens mij maar zou ook wel eens willen weten hoe dat zit als je zwanger bent ......
Gewicht heeft ook veel met hormonen te maken. Ik merk het ook nu ik sinds december van de pil af ben. Ik ben 1.5 kilo aangekomen en ik eet echt neits meer ( juist minder). Idd ook rond mijn cyclus weeg ik net iets meer dan andere weken.
Ik ben tegelijk met het stoppen met de pil ook gestopt met roken, en ben ook echt aangekomen, ondanks lijnen en sporten. Heel irritant!
IK BEN DE AFGELOPEN TWEE WEKEN OOK 3KILO AANGEKOMEN...ALLEEN ZIT IK NIET IN ME ONGI PERIODE... EN OOK NIET ER VLAK VOOR... IK HOOP HEEL STIEKEM OP ZWANGER... ZIJN AL LANG BEZIG VANDAAR. JE WEET MAAR NOOIT TOCH
ik wil er alleen maar mee aangeven dat gewicht niet iets is dat alleen met zwanger te maken heeft... sorry hoor
Hmmmmmmmmm, tja........... Gisteren weer 2 onsjes erbij gekomen... Het lijkt er vandaag wel een klein beetje op dat de zijn gearriveerd, alleen is het niet erg overtuigend. Ik lees overal dat je eerste menstruatie na je MK flink wat heftiger kan zijn, maar dit is peanuts, echt bijna niks, over de hele dag! Ik voel af en toe wel wat gerommel in mijn buik, maar verre van ongie-pijn (eigenlijk helemaal geen echte pijn); alleen een beetje het idee dat mijn buik "moe" is... Normaal gesproken had ik tijdens ongie altijd flink last op eierstok-hoogte, en loop ik minstens de eerste dag krom van pijn en vermoeidheid, maar dat is nu ook niet het geval. Ben benieuwd of het morgen misschien gaat doorzetten, maar zoals ik het nu voel, lijkt het daar niet op. Moet ik nou blij zijn of niet? Es kijken wat de weegschaal vanavond zegt... Ik ben overigens wel blij hoor, dat er wat aankomt. Niet dat ik een of andere eetstoornis heb ofzo, dat niet. Verder helemaal gezond, ben alleen nooit zo'n grote eter geweest en al nooit de vetste. Een paar kilootjes erbij zijn dus wel welkom hier. Ook i.v.m. de zwangerwens natuurlijk... (Zelfs onze hond heeft een superslanke lijn, hihi )