Ik eet ook ontzettend veel friet en ongezonde dingen. En voel me daarna ook schuldig. Tot nu toe zo'n 2 kilo aangekomen. En ik voel me echt niet mooi meer. Vriendlief moet me elke dag oppeppen door te zeggen dat ik wél mooi ben. Maar geloven doe ik het dan niet. Ik ben zo bang dat ik na de bevalling moddervet ben en zie er nu al tegenop om dan te moeten trainen! Ik wou dat ik mijn eigen lichaam kon behouden, ik was daar hartstikke tevreden mee....
Voor mij ook heel herkenbaar! Ben heel blij dat ik zwanger ben, maar blij voel ik me niet vaak, ja bij de echo en als ik leuke dingetjes koop voor de kleine of als ik samen met m'n vriend hartje luister . Maar meestal voel ik me ook niet erg vrolijk . Kan soms niet eens meer hebben dat iemand tegen mij praat of als ik bij mensen zit die tegen elkaar praten erger ik me dood,ook omdat ik zo moe ben denk ik en ook nog gestopt met roken. Kan dan geen geluid meer aan me hoofd hebben en irriteer me mateloos en zou het liefst in me bed kruipen, lekker rustig alleen... Vaak word ik eerst boos om daarna heel hard te huilen en heel erg spijt te hebben dat ik me zo gedraag/voel... Dus nee we zijn niet de enigen