Stijve nek: zwangerschapskwaaltje??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mariska11, 7 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds gisterochtend last van een stijve nek. Heb dit eigenlijk nooit en nu dus al twee dagen last van. Zou kunnen dat ik verkeerd heb gelegen of zoiets, maar vraag me af of het ook een zw.kwaaltje zou kunnen zijn. Ik mag dit weekend testen en heb afgelopen week wat kwaaltjes gehad waardoor ik denk dat het misschien best eens raak zou kunnen zijn (al meer dan een jaar bezig, dus hoop het heel erg).

Mijn vraag is dus of er meiden zijn die een stijve nek als zwangerschapskwaal hadden?

Liefs,
    Mariska

2. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Nee, sorry. Denk dat het aan het weer buiten ligt. Heel veel mensen hebben soortgelijke klachten op het moment.....

3. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hoop voor jou natuurlijk van wel maar denk niet dat het een zwangerschapskwaaltje is...

Veel succes

4. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ook ik geloof niet dat dit een zwangerschapskwaaltje is..Stress ms?

Duim dat je snel mooi zwanger bent/wordt.

5. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik wil niet vervelend overkomen, maar zo kunnen we alles wel onder de mogelijke zwangerschapskwalen zetten. Dus nee meid, ik denk echt dat dat er niets mee te maken heeft.

6. Troel

Troel Niet meer actief

Nee denk t ook niet.... Sorry.. Er zijn ook echt geen vaste kwaaltjes... Het is zo persoonsafhankelijk....Tis niet te zeggen! Maar hoop t voor jou van wel natuurlijk!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina