Ik heb sinds gisterochtend last van een stijve nek. Heb dit eigenlijk nooit en nu dus al twee dagen last van. Zou kunnen dat ik verkeerd heb gelegen of zoiets, maar vraag me af of het ook een zw.kwaaltje zou kunnen zijn. Ik mag dit weekend testen en heb afgelopen week wat kwaaltjes gehad waardoor ik denk dat het misschien best eens raak zou kunnen zijn (al meer dan een jaar bezig, dus hoop het heel erg). Mijn vraag is dus of er meiden zijn die een stijve nek als zwangerschapskwaal hadden? Liefs, Mariska
Nee, sorry. Denk dat het aan het weer buiten ligt. Heel veel mensen hebben soortgelijke klachten op het moment.....
Ook ik geloof niet dat dit een zwangerschapskwaaltje is..Stress ms? Duim dat je snel mooi zwanger bent/wordt.
Ik wil niet vervelend overkomen, maar zo kunnen we alles wel onder de mogelijke zwangerschapskwalen zetten. Dus nee meid, ik denk echt dat dat er niets mee te maken heeft.
Nee denk t ook niet.... Sorry.. Er zijn ook echt geen vaste kwaaltjes... Het is zo persoonsafhankelijk....Tis niet te zeggen! Maar hoop t voor jou van wel natuurlijk!!!!!!!!!!