wat betekent dit nou weer..zwanger?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tonneke, 22 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik ben begin janauri gestopt met de pil omdat ik PCO had/heb en wil mijn lichaam nu de tijd gunnen om zich te ontpillen voordat we aan een tweede beginnen. We hebben deze maand geen sex gehad maar wel bepaalde handelingen zeg maar ;)

Nou wordt ik dus tot op de dag van vandaag niet ongesteld. Ik denk dat het de PCO is maar ik heb al 2 dagen zo'n pijn in me buik. Gister leek het wel gewoon op spierpijn in mijn liezen en buik. Ik dacht gister serieus met die pijn in me buik dat ik vreselijk ongesteld was. Nou tot nu echt helemaal niks, geen eens bruinverlies.

Ik heb nu ook spierpijn in mijn bovenbenen en liezen. Herkent iemand dit? Ik herken dit namelijk niet van mijn eerste zwangerschap. Ik heb geen zin in weer een test te kopen. De dorigsterij is denk ik rijk geworden in 2008 van mij hahah.

Of is dit gewoon het ontpillen van je lichaam???
    :(

2. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

niemand?

3. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Hoi,

Misschien komt het wel door je eisprong? Tijdens die periode had ik ook vaak erg last van een soort ongestelheidsgevoel. Lastig om te zeggen als je last hebt van PCO.

Ik denk toch dat je het beste maar een testje kan kopen als je zeker wil weten of je zwanger bent.
    Maar aan de andere kant, als je geen sex hebt gehad is de kans natuurlijk niet erg groot.
    Je kan ook een test bestellen op internet als je niet naar de drogist wil!

Succes!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Brutale vraag, maar wat bedoel je hier precies mee? Is hij wel in jou geweest of helemaal niet? Of ging hij voor het zingen de kerk uit? Want bij dat laatste heb je wel kans dat je zwanger raakt. Ook van voorvocht kun je zwanger worden namelijk.

Als je echt helemaal geen sex hebt gehad, dus hij is niet in je geweest, dan lijkt me de kans ontzettend klein.

Wil je het helemaal zeker weten, dan even testen natuurlijk.

5. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Nee we hebben alleen 'hand' handelingen verricht. het lijkt mij ook erg onwaarschaijnlijk hoor dat ik zwanger ben. Eisprong kan het ook niet zijn volgens mij want tijdens mijn eisprong (bij iedereen volgens mij) is me afscheiding echt doorzichtig, net eiwit achtig, en dit is het absoluut niet geweest de afgelopen dagen. Het is gewoon weer een rare situatie. Zit nu op de 35 dag ofzo op mijn cyclus....

6. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi
    dus hebt enkel elkaar bevredigd met de hand,maar heb je dan sperma met de vinger naar binnen geduwd ofzo?want anders is er echt maar dan ook echt geen kans dat je zwanger bent
    de kans is al klein als je met je vinger binnen de vijf min sperma binnenduwt dus....

en aangezien je zegtdat je geen ei hebt bespeurt?
    maar ik heb dus ook pcos en krijg geen eisprong en mijn cyclussen zijn tussen 25-38 dagen ...nu is ze zelfs opgelopen naar55 dagen en nog wachten.

hebjepas pcos of hoe?
    want normaal krijg je bijna zogoed als geen eisprong.
    en je cyclussen zullen nooit echt dezelfde zijn.
    heeft je gyn hier niet van uit gelegd??

groetjes
    xxx

Deel Deze Pagina