HUH? Zwanger!?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door puzzelstukje, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    hey dames! Ik ben begin juni gestopt met de pil en gister en vandaag testen gedaan omdat ik niet ongesteld werd en net de clear blue test gedaan en ben toch echt zwanger. Zo onwijs snel en ik geloof het echt nog niet!? Hoe was dat bij jullie toen jullie erachter kwamen?

2. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Hi Monique,

Gefeliciteerd!!!
    Ik herken het wel een beetje. Ik was al een half jaar gestopt met de pil, maar wij hebben ander anticonceptie gebruikt omdat we voor een verhuizing zaten, een grote reis, ik moest me nog laten inenten tegen rubelle enz. Maar een maand voor de verhuizing ook daarmee gestopt. Er van uit gaande dat het zeker nog wel een poosje zou duren. En we waren druk aan het verhuizen, we hadden zeker geen tijd daarvoor:)

1 februari gestopt met alles, 1 maart de sleutel van ons huis en 12 april een positieve test!!!!!! Waaahh, dat had ik nooit verwacht. maar eht is ontzettend welkom.

3. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ooh ja vooral als je dan druk bent met andere dingen en er veel minder tot niet over nadenkt gebeurd het! Wel super! Voorals als het zo gewenst is! Bij ons is t ook heel erg gewenst! Heb altijd al zo graag moeder willen worden!

4. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

gefeliciteerd

5. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Dank je! Bij jou is t ook heel spannend! Heb je die digitale ook geprobeerd?

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat geweldig zeg! van harte!!!

7. Kwekijzer

Kwekijzer Niet meer actief

Ik was ook bij de eerste zucht al zwanger. Het duurde ook wel even voordat het doordrong. Maar het is wel fijn he:D Nu krijg je natuurlijk nog wel af en toe te horen hoe pril het is, maar daar moet je je maar niets van aan trekken hoor! Gewoon van genieten:) Gefeliciteerd!

8. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Was het bij jou ook zo snel? Want echt, dit is gek! Kan t nog steeds niet geloven. Maar wel geweldig!!! jij ook nog gefeliciteerd, al een beetje aan gewend nu?

9. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113

Deel Deze Pagina