dat zijn nu mooie berichten, nu mogen we je dus echt gaan feliciteren, dus bij deze van harte gefeliciteerd, met je zwangerschap en zo'n lieve vriend die wel bij je wil blijven!! ik wens je al het geluk van de wereld toe
Ook leuk om eens te lezen: een vent die z'n verantwoordelijkheden neemt! Gefeliciteerd, ik hoop voor jullie dat het allemaal goed gaat!!
Lees je bericht nu pas.. Wat ongelovelijk super!! Je hebt je zorgen lopen maken om niets zo te lezen: Wat een wereld gozer! Ik hoop dat jullie samen met dit kindje heel gelukkig mogen worden.. Heel veel geluk samen en geniet van je zwangerschap! (Goed trouwens dat je hem toch eerder hebt kunnen zien en spreken.. Fijn dat die mogelijkheid er toch was!) xx
hey meis, hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap, en het feit dat je een knul hebt die zijn verantwoordelijkheid neemt... hopelijk heeft het gebruik geen nega invloed op je embryo, en ga een mooie zwangerschap tegemoet.... zoals eerder werd gezegd, alles gebeurt met een reden....
Kan je weinig anders zeggen dan heel veel suc6, geluk en ik hoop dat alles helemaal goed gaat komen voor jou! De dingen die je gedaan hebtm tja daar kun je niets meer aan doen, wat je wel kunt doen is nu goed voor jezelf te gaan zorgen Zoek een verloskundige, maak een afspraak en vertel het verhaal. Ik hoop dat jullie er goed uit gaan komen!
meis wat super en ik hoopdat hij zich echt aan zn belofte houd!!!! van harte gefeliciteerd en laat je ons nog weten hoe ver je precies bent en hoe t verloopt????
Hee allemaal! Hartstikke bedankt voor al jullie lieve berichtjes! Ik moest helemaal huilen, hihi! Om eerlijk te zijn, had ik dit nooit verwacht van mijn vriend !! Ik zat me al zorgen te maken, hoe ik alleenstaand voor dit kindje zou moeten zorgen e.d. Want als er een geen kinderen wil, zou het mijn vriend wel zijn! Maar nu geeft hij zelfs toe, dat hij stiekem toch wel papa wilde worden. Ik stond versteld van zijn uitspraken! Hij houd teveel van me, om mij te laten gaan en hij wil graag samen met met mij dit kindje te wereld brengen. We zitten pas in een relatie sinds 11 November 2009, maar onze band is al zo sterk door dingen die we hebben meegemaakt. Dus ik denk echt dat dit zo had moeten zijn. Ik ben zo ontzettend blij! Nu maar snel naar een verloskundige en kijken of het kindje in orde is. Ik weet dat er nog veel kan gebeuren, dus hou me nu rustig en wacht het gewoon af! Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties! Jullie zijn top! Liefs & knuffels, Sill!
Dankjewel! Ik zal jullie op de hoogte houden. Eerst maar eens dit weekend om de tafel met mijn vriend en wat dingen bespreken! Liefss
ow...meid wat heerlijk...zit hier bijna te huilen voor jou...hahah..(hoezo hormonen)..ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan!! veelgeluk!!