ik ben nu bijna 18 weken zwanger en ben nog regelmatig misselijk meestal s'avonds, maar gisteren was het de hele dag weer feest. wie heeft er nog meer last van en wat denk je, trekt het nog weg?
haii ja dat is minder ik heb er ook nog steeds wel last van vooral sochtends als ik als iets smerigs ruik is het alweer raak maar ik heb er de volle vertrouwen in dat het overgaat sterkte
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook lang last gehad van misselijkheid, tot een week of 20 elke ochtend zelfs nog moeten overgeven. Daarna is het wel stilletjes verbeterd. Neem je zwangerschapsvitaminen in? Daaraan kan het ook liggen.
beste kan je dat innemen tijdens je ontbijt of middagmaal! dat was namelijk bij mij ook een rede waarom ik bleef overgeven, ik nam mijn vitaminen verkeerd in. misschien een keer s"middags proberen bij je eten.
graag gedaan! hoop voor je dat het werkt! ik ben heel gevoelig aan die dingen en moet het nu maar om de dag innemen (dit gaat heel goed) omdat ik anders constant ziek blijf dus als je echt last blijft hebben kan je het misschien ook even melden.
Ja hoor, kan goed nog weggaan. Ik ben tot 19 weken misselijk geweest. Tot 12 weken extreem, daarna langzaam werd het minder, maar rond de 16 weken bleef het hetzelfde. En met 19 weken was het dus toch opeens weg. Helaas wel nog constant andere maagklachten gehouden daarna. En nu is de misselijkheid jammergenoeg weer terug sinds een paar weken Grr! Rotkwaal.
Ik had het tot 20 weken, toen stopte ik ineens met overgeven. Het misselijke gevoel bleef nog wel tot 25 weken ongeveer.
Ja nu nog steeds...ik word er echt niet vrolijk van... gewoon de hele dag door, of ik nou eet of niet...echt niks helpt... ik begin langzaam moe van mezelf te worden...laat staan de mensen om me heen.
Ik ben tot 34 weken misselijk geweest. Kon haast niks eten of het kwam er weer uit. Was echt super vervelend. Was echt blij dat de laatste zes weken beter gingen. Toen kon jayden eindellijk een beetje bij groeien.
Hoi, ik ben tot aan een week of 28-30 dagelijks kotsmisselijk geweest. Daarna zakte het langzaam af en had ik m'n goeie en minder goeie dagen en ergens rond de 7-7,5 maand ging het wel goed eigenlijk. Er is dus niet zoveel over te zeggen of en wanneer het overgaat: is voor elke vrouw anders en er zijn er die echt de hele zwangerschap misselijk zijn. Hopelijk trekt het bij jou wel snel weg!