Zwanger maar zo bang.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door nayaaa, 20 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nayaaa

nayaaa Lid

11 nov 2015
    37
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Hoi meiden,

Sorry dat ik zolang niks heb laten horen. In de afgelopen weken heb ik ontzettend veel problemen en stress gehad van de situatie met mijn inmiddels ex. Twee weken geleden bleek bij een echo dat het hartje gestopt was met kloppen, ik was toen bijna 12 weken zwanger.

Hierdoor heb ik 26 februari een curretage gehad waar ik nu nog steeds lichamelijke en psychische klachten van heb. Vind het heel erg dat ik mijn wondertje kwijt ben, vooral omdat ik had besloten dat ik er voor wilde gaan ook al moest ik het alleen doen.

Ben nu ontzettend bang dat ik nooit meer zwanger zal worden en dat ik het mezelf nooit vergeef. Maar daar kom ik pas achter als ik een nieuwe relatie heb en dan weer voor een kindje wil gaan.

Heel erg bedankt voor jullie steun en lieve woorden!

2. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    ach meid wat vind ik dat erg voor je. Hele dikke knuffel, sterkte!!
    Denk aan jezelf en dit is jouw schuld niet!! xx

3. Rogne

Rogne Actief lid

14 jan 2016
    187
    0
    16
    Jeetje wat heftig!!! Sterkte meid! Ik hoop dat je een lieve man kan vinden waar je gelukkig zwanger van kan zijn :). Niet bang zijn dat het niet meer kan, daar wordt jezelf niet beter van, angst is een slechte raadgever. Het is vreselijk dat het nu niet zo mocht zijn, maar het komt vast nog wel :)

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Wat een roteinde van de achtbaan waar je in hebt gezeten.
    Man en toekomstige kindje kwijt... jij heb je ellende voor dit jaar al wel gehad zeg!
    Hopelijk gaat er alleen maar goeds uit voortkomen en vind je de perfecte man (of vrouw ;) ) voor je en kun je een nieuw leven opbouwen.

5. loesje1

loesje1 Lid

18 jun 2015
    76
    1
    8
    Vrouw
    Friesland
    Jeetje wat een vervelend bericht zeg! Heel veel sterkte toegewenst!

6. nayaaa

nayaaa Lid

11 nov 2015
    37
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Heb het er ontzettend moeilijk mee. Fysiek gaat het nu beter maar mentaal is het erg zwaar..

Deel Deze Pagina