Hoi meiden, Sorry dat ik zolang niks heb laten horen. In de afgelopen weken heb ik ontzettend veel problemen en stress gehad van de situatie met mijn inmiddels ex. Twee weken geleden bleek bij een echo dat het hartje gestopt was met kloppen, ik was toen bijna 12 weken zwanger. Hierdoor heb ik 26 februari een curretage gehad waar ik nu nog steeds lichamelijke en psychische klachten van heb. Vind het heel erg dat ik mijn wondertje kwijt ben, vooral omdat ik had besloten dat ik er voor wilde gaan ook al moest ik het alleen doen. Ben nu ontzettend bang dat ik nooit meer zwanger zal worden en dat ik het mezelf nooit vergeef. Maar daar kom ik pas achter als ik een nieuwe relatie heb en dan weer voor een kindje wil gaan. Heel erg bedankt voor jullie steun en lieve woorden!
ach meid wat vind ik dat erg voor je. Hele dikke knuffel, sterkte!! Denk aan jezelf en dit is jouw schuld niet!! xx
Jeetje wat heftig!!! Sterkte meid! Ik hoop dat je een lieve man kan vinden waar je gelukkig zwanger van kan zijn . Niet bang zijn dat het niet meer kan, daar wordt jezelf niet beter van, angst is een slechte raadgever. Het is vreselijk dat het nu niet zo mocht zijn, maar het komt vast nog wel
Wat een roteinde van de achtbaan waar je in hebt gezeten. Man en toekomstige kindje kwijt... jij heb je ellende voor dit jaar al wel gehad zeg! Hopelijk gaat er alleen maar goeds uit voortkomen en vind je de perfecte man (of vrouw ) voor je en kun je een nieuw leven opbouwen.