Dank jullie wel voor de reacties.. Joyce...kon je dokter dat dan ook zo al zeggen dan of stuurde hij je ook door? Dat is bij mn moeder wel het geval namelijk. Het is allemaal erg spannend. Groetjes Car
waar halen jullie trouwens die leuke plaatjes vandaag? Heb dat al vaker gezien(niet die banners maar die andere met je naam enzo) groetjes Caro
Gefeliciteerd, met je zwangerschap, ik weet precies wat je bedoelt, ik heb bij de 2e zwangerscahp ook zo iets raar meegemaakt en met deze zwangerschap heb ik al zoveel stress meegemaakt dat ik het nog allemaal wat aan het verwerken ben, maar tot nu toe (8 weekjes) blijft de kleine zich goed vastklampen, dus misschien is het wel belangrijker hoe je met de stresssituaties om gaat. Ik ben gelukkig vrij nuchter van aard (alhoewel dat tijdens de zwangerschap niet altijd helemaal opgaat ) en belangrijk dat je ondanks alle ellende ook nog een beetje kunt lachen. Ik hoop echt van harte dat het allemaal niets voor stelt en dat ze snel alles vertellen, want juist het onwetende en wachten op is heel erg zwaar. Zorg goed voor jezelf, neem echt je rust als je je wat minder lekker voelt en neem als je mee gaat wat eten als liga, sultana en drinken mee, zodat als het lang op zich laat wachten je wat kunt eten en drinken, daar voel je je echt al een stuk beter bij. Heel veel succes.