Zwanger, maar zo dubbeld allemaal!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door carretje25, 21 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    gefeliciteerd met je zwangerschap en sterkte met je moeder

2. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    Dank jullie wel voor de reacties..

Joyce...kon je dokter dat dan ook zo al zeggen dan of stuurde hij je ook door? Dat is bij mn moeder wel het geval namelijk. Het is allemaal erg spannend. Groetjes Car

3. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    waar halen jullie trouwens die leuke plaatjes vandaag? Heb dat al vaker gezien(niet die banners maar die andere met je naam enzo) groetjes Caro

4. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Gefeliciteerd meid en geniet van je zwangerschap

en sterkte.

5. keizerin

keizerin Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap :D
    En heel veel sterkte met je moeder.

6. carretje25

carretje25 Actief lid

16 apr 2006
    161
    0
    0
    Dank jullie wel allemaal!!! Dat pept me op! Groetjes Caro

7. aardbei

aardbei Lid

16 mei 2006
    79
    0
    0
    Vrijwilligster
    Amsterdam
    Gefeliciteerd, met je zwangerschap, ik weet precies wat je bedoelt, ik heb bij de 2e zwangerscahp ook zo iets raar meegemaakt en met deze zwangerschap heb ik al zoveel stress meegemaakt dat ik het nog allemaal wat aan het verwerken ben, maar tot nu toe (8 weekjes) blijft de kleine zich goed vastklampen, dus misschien is het wel belangrijker hoe je met de stresssituaties om gaat. Ik ben gelukkig vrij nuchter van aard (alhoewel dat tijdens de zwangerschap niet altijd helemaal opgaat :) ) en belangrijk dat je ondanks alle ellende ook nog een beetje kunt lachen. Ik hoop echt van harte dat het allemaal niets voor stelt en dat ze snel alles vertellen, want juist het onwetende en wachten op is heel erg zwaar. Zorg goed voor jezelf, neem echt je rust als je je wat minder lekker voelt en neem als je mee gaat wat eten als liga, sultana en drinken mee, zodat als het lang op zich laat wachten je wat kunt eten en drinken, daar voel je je echt al een stuk beter bij.

Heel veel succes.

8. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Gefeliciteerd met je zwangerschap en natuurlijk heel veel sterkte met je moeder!!
    Groetjes, Anakin.

Deel Deze Pagina