Dames ik snap het niet vandaag had iemand hier een topic geopend, Het gaat over jeem22 dat ze zwanger is, goed nieuws natuurlijk ben heel erg blij voor haar. Maar ik kan die topic niet meer vinden Is die topic zomaar verdwenen???? Raar ???
Is idd verwijderd aangezien ik mijn eigen berichtje wat ik als reactie heb geplaatst ook niet meer terug kan vinden.... Ik snap niet dat ze het verwijderen om eerlijk te zijn.... :S
Nou ja, Jeem is gebanned, da's waarschijnlijk niet voor niets geweest en dat is waarschijnlijk ook de reden dat het topic is verwijderd. Anders zou een ander lid dus altijd een topic namens een gebanned lid kunnen openen.
ja ik heb t al aan jeem gevraagd omdat ze geband is mag er geen topic meer over die persoon geplaatst worden.....dat schijnen de regels te zijn
nou dat vind ik echt stom sorry hoor. shit zeg... die meid is zwanger! er zijn zat meiden die haar goed kende en die haar daar mee graag willen feliciteren. vind ik eerlijk gezegd wel een heel klein beetje overdreven. maar ja...
Het topic is verwijderd omdat het volgens de regels niet mag. Onderwerpen over geblokkeerde gebruikers zijn niet toegestaan. Om verdere discussie te voorkomen sluit ik deze ook. Lotte