Zwanger maar zonder symptomen?

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Pans, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pans

    Pans Lid

    14 jul 2007
    12
    0
    0
    Hallo,

    Ik ben Anna en ik ben 2 en een halve maand geleden gecurreteerd. Nu ben ik een dag overtijd en ik zie een heel licht streepje op de zwangerschapstest. Ik durf eigenlijk niet zo blij of verheugd te zijn, omdat ik helemaal geen zwangerschaps symptomen heb.
    De vorige keer had ik enorme gevoelige borsten bvb maar nu dus ook totaal niet.

    Wil dit nu zeggen dat het niet goed zit?
    Misschien een stomme vraag, maar ik voel me best wel onzeker hierover.

    Groetjes
    Anna
     
  2. Sonnetje

    Sonnetje Bekend lid

    5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Een streep is eenn streep toch, gefeliciteerd
     
  3. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    streep = streep meid!
     
  4. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Iedere zwangerschap is anders. Kan heel goed dat je deze keer nergens last van hebt en de vorige keer wel.
    Proficiat meid en probeer er van te genieten.
     
  5. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik voel ook nog steeds niets meid.. nergens last van! maar 6 juli wel een mooi kloppend hartje gezien op de echo!
    Streep is streep dus zwanger! Geniet ervan!
     
  6. Beugelbekkie

    Beugelbekkie Nieuw lid

    14 jul 2007
    2
    0
    0
    Stewardess
    Alkmaar
    Hoi Anna,

    Heel herkenbaar jouw verhaal! Ik heb vorige week ook een zwangerschapstest gedaan en die was/is ook positief! We hebben twee kinderen en mijn derde zwangerschap is in april bij 17 weken mis gegaan. Bij de vorige zwangerschappen had ik ook zere borsten, vaag misselijk e.d. maar nu helemaal geen zwangerschapsverschijnselen. Verloskundige en gyneacoloog roepen ook allebei "een streep is een streep" en het kan zijn dat je lijf gewoon een zwangerschap herkent en daarom geen klachten geeft. Ik probeer me er ook niet druk over te maken, maar het is lastig! Dinsdag 24 juli mag ik voor een echo om te kijken of zwangerschap zich ontwikkelt. Laat je even weten hoe het bij jou verloopt? Ben heel benieuwd.
     
  7. 4catsandagirl

    4catsandagirl Fanatiek lid

    27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoihoi, ik heb nooit zwangerschapsverschijnselen gehad in het begin van de zwangerschap, alleen na 20 weken kreeg ik wat kwaaltjes. Ik zou me er niet zo druk om maken, de ene zwangersdhap is de ander niet!

    ps Mijn dochter is nu 3 en een half
     
  8. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Komt misschien nog wel.
     

Deel Deze Pagina