Hallo dames, De titel zegt het al: Ik weet sinds vandaag dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Ik zit helemaal in de wolken!
hoi ik weet het ook sinds vanmorgen maar het is echt niet te geloven. snap precies hoe je je voelt. gefeliciteerd en succes met je zwangerschap
Wat leuk zeg allemaal lotgenoten. Ik val maar meteen met de deur in huis maar hebben jullie ook dat onzekere gevoel van: Hmm.. als het allemaal maar goed gaat...
Ik heb dat sowieso ik bedoel we zijn al sinds juni bezig eigenlijk begon ik al te denken dat er misschien iets mis was met mij of met hem. nu is het dan zover en ben ik ontzettend bang dat het mis gaat. Ik heb in het verleden namelijk wel miskramen gehad jammer genoeg maar bij deze is het gewoon positief denken
Dat onzekere gevoel heb ik ook wel een beetje. Maar probeer er het best van te maken. Trouwens ik heb nog helemaal geen klachte. Jullie wel
Ook gefeliciteerd allemaal.. Ik ben vandaag naar de HA geweest met mijn drie testen in de tas hihi.. Ze heeft bevestigd dat het drie positieve testen waren en maandag moet ik te bloedprikken... Had deze bevestiging wel even nodig ben bang dat ik anders de hele kruidvat leeg gekocht had haha!! Heb heel veel symptomen en dan nog de twijfel of de test wel klopt, hoeveel bevestiging heeft iemand nodig.. Symptomen: - steek in borst - tepels zijn groter meer bultjes - lichte hoofdpijn - veel witte afscheiding - buikkrampen alsof je ongesteld bent/wordt - warme buik (alsof je een kachel binnen hebt) - branderige ogen - de hik - niezen - weet niet hoe ik zitten of liggen moet (buikslaper) - aanvallen van extreem moe zijn. - drie positieve testen - geen menstruatie. - heel af en toe last van zuur nog niet echt overgegeven of zo hoop dat dit ook niet komt!! - winderigheid.
Nou, melkchocolaatje.... ik denk echt wel dat je zwanger bent! Ik heb inderdaad toch ook wel een aantal symptomen: -pijnlijke borsten -slecht slapen -misselijk -maagzuur -ongi krampen -obstipatie Dit was het voor nu wel!!
Gefeliciteerd allemaal! Wat heerlijk he! Ik weet sinds 10/4 dat ik zwanger ben. Moest testen ivm begin met duphaston/clomid. Op het nippertje dus 'normaal' zwanger!! Na een jaar proberen. Zo blij en ook wel bang voor mk, maar dat hoort er geloof ik een beetje bij. Nu 5 wk en 4dg, 16 mei pas eerste echo.. Iedereen fijne zwangerschap gewenst