zwanger maar .......

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ooit, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taby

    Taby Fanatiek lid

    7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    De eerste 7 tot 8 weken van m'n zwangerschap had ik ook totaal geen zwangerschapsklachten. Vanaf 8 weken tot een week of 19 ben ik hele dagen misselijk geweest en overgeven totdat ik gewoon geen stem meer over had, zo kapot was m'n keel. Vanaf een week of 15 gingen m'n borsten goed pijnlijk te worden, omdraaien in bed was al bijna niet te doen. En moet je nagaan dat ik totaal geen grote borsten heb, maar ik had het idee dat ik er meloenen aan had hangen. :(
    Maar ik kan me je ongerustheid voorstellen hoor, want het is voor je gevoel toch een beetje een bevestiging van je zwangerschap.
    Ik kan je vertellen, geniet er maar lekker van hoor.
    Want ik had op den duur echt zoiets van, laat het kleintje maar geboren worden, dan ben ik van die misselijkheid af. Je geniet dan totaal echt niet.
    Dus wie weet wat je allemaal nog te wachten staat, geniet aub.

    Groetjes Tamara.
     
  2. Nannoe

    Nannoe Lid

    23 aug 2008
    18
    0
    0
    Ik dacht altijd dat als ik zwanger zou zijn ik het zou merken aan mijn lichaam... En zeker de eerste paar maanden/weken... Maar heb helemaal NIKS gemerkt aan mijn lijf... Het is dat ik soms 2 keer per week een echo kreeg, anders had ik nooit gelooft dat ik zwanger was...... Heb nergens last van gehad... Geen pijnlijke borsten, niet misselijk, geen lage rugpijn, luste nog alles.... Alleen slapen ging lastiger.... maar dat kan ook tussen je oren zitten..

    maak je geen zorgen... Ik snap het wel! Maar niet doen.. Heb vertrouwen in het wondertje in je buik!
     
  3. Baylee

    Baylee Fanatiek lid

    21 jan 2008
    2.417
    0
    36
    hoi,

    Ik ben ook nooit misselijk geweest en verder geen klachten.
    Behalve vanaf de 22 weken wel moe maar dat is het...
    Dus je hoef je helemaal geen zorgen te maken hoor !
    Succes
     
  4. Jantsjuh

    Jantsjuh Niet meer actief

    hoi hoi

    ik klaagde( ;) ) tot voor kort nog dat ik me helemaal niet zwanger voelde,
    maar nu ben ik de hele dag misselijk, en verschrikkelijke hoofdpijn.
    geniet nog maar even van het feit dat je nog geen kwaaltjes hebt ;)

    liefs
     

Deel Deze Pagina