Heb sinds vrijdag een zwaar gevoel in mn onderbuik. Het is een vervelend gevoel. Is dit het groeien??? Of kan het ook blaasontsteking zijn bv?? Maak me toch wel een beetje zorgen... Morgen anders maar even bellen...
Ik had het ook en helaas loop ik nu met een blaasontsteking.. zou voor de zekerheid maar gewoon even je urine laten testen.. Kleine moeite toch? Succes!
Hoi Elin, ik zie dat we ongeveer even lang zwanger zijn. Ik herken het gevoel dat je beschrijft. Sinds een paar dagen heb ik ook een heel zwaar gevoel in mijn buik. Ik zei vandaag nog tegen mijn man: "Het lijkt wel of er een baksteen in mijn buik zit ipv een baby." Ik heb het idee dat het komt omdat mijn baarmoeder steeds zwaarder wordt. Daarnaast ben ik ook erg moe en daarom voelt momenteel alles 'zwaar' aan. Een blaasontsteking is het zeker niet (bij mij). Als je het niet vertrouwd, zou je morgen eens naar de vk kunnen bellen. Sterkte!
Ik zou zekere voor het onzekere gewoon even je urine laten testen, het is een kleine moeite en het is zeer belangrijk als je zwanger bent. Je hoeft niet van te voren te bellen naar de vk of dokter. Plas opvangen en langsbrengen. Zeker als je zwanger bent hoeft dat niet. Groetjes
Vanmorgen moest ik voor mn proluton injectie in t ziekenhuis zijn. Vooraf even gebeld met verloskundige die dienst had. Die zei me ook meteen dat ik met dit soort klachten altijd meteen mag bellen.... Dus eigenlijk zaterdag al.. Urine is gestript daar kwam niks uit. Nu op sediment en ook nog een kweek weg. Bij mijn vorige bevalling had ik GBS bacterie dus daar kweken ze ook op. Omdat er niet echt duidelijk was wat dit is mocht ik ook nog langs de Gynaecoloog. Deze heeft baarmoedermond weer gemeten en was nu bijna 4 cm dus goed! Verder lijkt met kindje ook alles goed gelukkig!! Dus last van mn schouders!
ff offtopic.. Mag ik vragen waarom je die metingen en proluton krijgt? Ik heb ook metingen gehad en krijg ook proluton. Ik hoeft er nog maar 3 danheb ik ze allemaal gehad!!
Jeetje, ook vroeg hoor!! Hoe gaat het met je dochtertje? Ik ben met 27 weken bevallen bij mijn dochtertje. Onbekende oorzaak dus hier worden ook alle protocollen op me losgelaten. Ik ben nu 31 weken en 3 dagen zwanger. Heb bij 29 weken mijn laatste bmh meting gehad. Hij was toen 3.6. Prima dus! En hij was stabiel. Ik ben wel een nachtje opgenomen geweest toen ter observatie omdat ik veel regelmatige harde buiken had. Gelukkig deed het niks met mijn bmh dus mocht weer naar huis. Ik draag ook een groot kind en meer vruchtwater dan gemiddeld dus had weer wat extra risico op een vroeggeboorte maar de echo vandaag wees uit dat het vruchtwater minder en dat is erg goed nieuws. Het is soms dus wel ff spannend. Vooral bij alle mijpalen die je tegenkomt. Onbezorgd zwanger zijn zal nooit meer gebeuren. Maar ben blij dat ik al zover ben en ga ervoor dat deze nog 6 weken blijft zitten!! en ik geniet enorm van mijn kereltje. De bewegingen zijn zo bijzonder rond dit termijn. Steken af en toe hele bobbels uit haha. Ik hoop dat het bij jou ook ver over de 25 weken zal komen!!
Met mijn dochtertje gaat het erg goed! Loopt niks achter! Met spraak loopt ze zelfs voor! Dus super! Wat fijn dat je al bijna 5 weken verder bent zeg!! En onbezorgd is het idd niet en zal t helaas ook niet worden! Moet je het ook rustig aan doen?? Ik doe het wel rustig aan omdat ik in t begin bloedingen hebt gehad. Werk nu twee halve dagen en dat gaat goed. Verder doe ik t ook rustig aan maar mag niet de hele dag liggen van de gyn. Maar ben wel veel in en om ons huis! Beetje bankhangen. Soms achter de naaimachine! Hoop t zo nog veel weken vol te houden en hopelijk boven de 36 weken uit te komen!