Symptomen bekend?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisje78, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje78

    meisje78 Lid

    2 aug 2007
    16
    0
    0
    Eind vorige week kreeg ik ineens steken in mijn onderbuik en liezen(zeg maar rond de bikinilijn).De ene dag links, de andere dag rechts en een dag later weer helemaal niets. Behoorlijk fel af en toe maar ook heel snel weer weg. Verder voelde ik een soort druk in onderbuik vooral na het plassen.(geen blaasontsteking want op dat gebied ben ik expert :) ) Dit is een voor mij totaal onbekend en nieuw gevoel. Komt het iemand bekend voor?Ik lees er niet zo gek veel over op dit forum.

    Ook ben ik al 3 dagen een paar uur eerder wakker dan normaal,ook heel vreemd want ik moet normaal echt van de wekker wakker worden.
    Ook merk ik dat ik niet meer tegen uitstel van eten kan. Als ik niet op tijd eet dan word ik licht in mijn hoofd en wil ik als het ware wel iemand vermoorden voor iets te eten. Normaal ben ik nog wel eens nonchalant met eten en heb daar zelden last van.

    Ik mag aanstaande dinsdag pas testen dus ik moet nog even in spanning zitten.Maar toch komt het iemand bekend voor. Vooral de steken in de liezen ben ik benieuwd naar.

    groetjes meisje78

    PS heb me al even voorgesteld in het voorsteltopic :)
     
  2. tiruja

    tiruja VIP lid

    28 jul 2007
    6.837
    0
    0
    klinkt als de eisprong. Dat voel ik onderin en vooral als ik flink moet plassen voel ik het.
     
  3. meisje78

    meisje78 Lid

    2 aug 2007
    16
    0
    0
    Hoi Luna,

    Dat kan niet want ik zit een dag of 5 voor mijn menstruatie.
    Ik heb dit soort klachten ook nog nooit gehad.
     
  4. jes1

    jes1 Fanatiek lid

    26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Ik heb ook kleine steekjes in mijn liezen en heel soms een vaag gevoel in mijn bovenbeen. Spannend he?!
     
  5. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Steekjes kunnen ook als je zwanger bent, die druk van onderen ook! ;)
    Spannend meid, hou ons op de hoogte he!
     
  6. meisje78

    meisje78 Lid

    2 aug 2007
    16
    0
    0
    Hoi Yes,

    wat voor klachten heb jij nog meer? En wanneer mag je testen? Ik vind het inderdaad wel heel spannend.

    Ik lees steeds dat het om een soort menstruatieklachten ou gaan maar dit voelt bij mij toch wel heel anders.

    @kellox...zeker heel spannend en ik hou jullie op de hoogte :)
    Nog van harte gefelciteerd trouwens...
     
  7. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    :) je begon goed met dingen die ik op dit moment bij mezelf herken, maar toen je zei dat je binnenkort mag testen was je me kwijt :) :)

    Sorry, ik heb geen idee wat het in dit stadium betekent.

    Sterkte in ieder geval.
     
  8. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    Spannend he?
    Ik heb het ook, steekjes in mijn onderbuik, duizelig, vannacht 2 uur wakker gelegen want ik was misselijk en had maagzuur, heel moe, humeurig, pijnlijke ogen, geen pijn in mijn borsten terwijl ik dat normaal 2 weken voor mijn NOD al heb.

    Wordt zo langzaam wel een beetje gek!
     
  9. meisje78

    meisje78 Lid

    2 aug 2007
    16
    0
    0
    Ja vreemd he...Het zijn gewoon allemaal kleine dingetjes maar toch allemaal dingen die ik normaal nooit heb.

    ik ben eergisteren naar 3 verschillende supermarkten geweest om chocoladedonuts te halen. En dat om half 8 s'avonds. Ik heb ze niet gevonden en toen maar besloten ze zelf te bakken terwijl ik gewoon hardstikke moe was.

    Die zin in donuts was erger dan de vermoeidheid blijkbaar :)

    En ook het vroege wakker worden is voor mij een vreemd verschijnsel.

    Maar goed we moeten het maar gewoon afwachten.
    De tijd zal het leren :)

    Ik probeer me er niet teveel mee bezig te houden maar ik merk dat dat erg moeilijk is.
     
  10. valhalla

    valhalla Niet meer actief

    Same here...

    Rare pijntjes, eisprong is echt alweer ff geleden, voel t altijd...

    Maar 't kan ook net zo goed de spanning wezen, je bent wel bezig met zo ongeveer de grootste verandering in je hele leven, ook het eraan wennen en
    er mee bezig zijn kost energie...

    Maar k hoop voor je dat het komt omdat je zwanger bent! (en hoop dat voor iedereen hier!) *duimt*
     
  11. meisje78

    meisje78 Lid

    2 aug 2007
    16
    0
    0
    Nou het gekke is dat ik er helemaal niet zo mee bezig was zoals ook in mijn voorsteltopic te lezen valt. Ik ben er juist mee bezig gegaan toen ik deze klachten kreeg .
    Toen ikvervolgens terug ging rekenen bleek dat ik dus op 2 van de 3 vruchtbare dagen actief was geweest.
     
  12. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    ik heb ook zo'm trek in chocola de afgelopen week! Eigenlijk aan allerlei zoete dingen!
     
  13. Kejay

    Kejay Niet meer actief

    vanochtend half 7 wakker en zo misselijk al maar zijn kan. Opgezette buik en opgeblazen gevoel...
    Moet me echt inhouden om niet te testen!
     
  14. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Hier precies het zelfde. Toen mijn arts zei dat ik moest wachten op mijn volgende cyclus, omdat deze te lang duurde en niet goed genoeg zou zijn om te behandelen (rijping eicellen duurde te lang) heb ik het helemaal los gelaten. Ik had zoiets van; nou dan maar wachten tot ik ongi ben en dan kan ik met clomid beginnen (1e keer). Heb al vanaf zondag krampjes, steken enz en had echt het idee dat ik ongi zou worden. Nog steeds niks. Helaas test neg.
    Ik ben ook pas later gaan twijfelen. Heb ook flink geklust op mijn vruchtbare dagen (ik herinner me het heldere, plakkerige slijm, sorry klinkt niet zo fris) maar had op dat moment niet het idee te 'moeten' gaan klussen omdat de arts had gezegd dat het toch geen zin had...
    Misschien had ze ongelijk? Ik hoop het..
     
  15. niekje03

    niekje03 Lid

    2 aug 2007
    27
    0
    0
    limburg
    oh dan ben ik niet de enigste die er last van heeft :)
    Ik heb ook erge steken in mijn onderbuik voornamelijk rechts (normaal nooit last van) en af en toe links, dan heb ik er last van dan is het weer weg en steeds erg moe, duizelig, beetje hoofdpijn zo'n rare humeur steeds en echt veel honger :confused:
    Alleen blijf ik het toch raar vinden deze symptomen kunnen toch niet al zo vroeg zijn :( Ik moet pas ongi op 13 aug. worden echt raar mjeh

    ik hoop voor je dat raak is :)
     
  16. Paint

    Paint Actief lid

    27 feb 2007
    392
    0
    0
    Jep hier ook af en toe steken aan beide kanten ( niet tegelijk)
    Heb ook al een paar dagen het idee dat ik opoe word. Af en toe ook een
    zeurderig gevoel in mijn onderbuik.
    Ontzettend humeurig geweest de afgelopen dagen. Dus typisch ongie klachten.
    Maaaaar ik ga morgen testen.
    Had een vorige cyclus van 24 dagen , die daarvoor 26 en morgen zit ik op 28 dagen. Dus je zou zeggen het zou kunnen.
    Misschien veel te vroeg en word ik gewoon ongie, maar ik wil het weten.
    Ben zondag jarig en morgen vier ik het , dus het zou wel een erg mooi verjaardagskadootje zijn niet waar? 8)
    Waarschijnlijk word het een dooie mus, maar wie niet waagt die niet wint. :)
     
  17. Roosje75

    Roosje75 Fanatiek lid

    1 aug 2007
    1.281
    0
    0
    Spannend Paint, veel succes..
     
  18. meisje78

    meisje78 Lid

    2 aug 2007
    16
    0
    0
    Inderdaad heel spannend Paint Ik duim voor je!

    Ik ben weer lekker dom geweest vandaag. na gelezen te hebben dat sommigen vier dagen voor hun NOD al positief testen kon ik het natuurlijk toch niet laten. Hardstikke negatief natuurlijk.

    Nu ben ik toch een beetje down terwijl mijn verstand zegt dat er eigenlijk nog niets vernaderd is want het is gewoon VEEL te vroeg.

    Waarom ben ik ook zo ongeduldig ineens? :(
     
  19. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    hihi weet iemand hier al iets?
    Jullie maken het wel spannend hoor! ;)
     
  20. Paint

    Paint Actief lid

    27 feb 2007
    392
    0
    0
    Helaas meiden, negatief getest. Maar ook nog geen ongie te bekennen.
    We wachten het maar weer af. :(
     

Deel Deze Pagina