zwanger... maar :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ellendoll, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HappyLuna

    HappyLuna Fanatiek lid

    11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Heel veel succes morgen!
    Ik zal ook voor je duimen :)

    Irritant dat die tijd dan zo vreselijk
    langzaam gaat hè!
     
  2. cherry blossom

    cherry blossom Niet meer actief

    Dag meissie

    Ik weet n beetje wat je voelt, want ik was 5 weken zwanger en net naar de huisarts geweest en die nacht erop had ik krampen en flink bloed, ik test nu negatief dus een miskraam... je wilt niet weten hoe onzeker ik die nacht en die dag erop was... ik wou weten waar ik aan toe was.. nu weet ik het. We proberen het nu opnieuw, dit was ook pas mn eerste ronde en meteen raak en meteen een hele vroege miskraam... ik hoop voor jou dat het een innesteling is.. 50% kans zei de verloskundige tegen mij... wel of niet miskraam.. bij mij dus wel, maar als het een miskraam is was er ook wat met het vruchtje mis.. dat was voor mij n schrale troost.. het is en blijft moeilijk hoe jong het ook nog is.. Ik wens je veel geluk morgen en hoop op een innesteling voor jou!
    lfs cherry blossom
     
  3. ellendoll

    ellendoll Lid

    25 jul 2007
    48
    1
    8
    @ cherry: wat jammer dat te horen meid, maar ik weet hoe je je voelt, ik heb net hetzelfde gehad vorig jaar... Weet nu niet goed wat ik moet denken, aangezien het nu een beetje anders ligt..

    Maar we zien wel, ik moet morgen bloed laten nemen, en rond middernacht belt men HA me op met het resultaat (heb hem gevraagd of ik die avond nog de uitslag kon krijgen) dus ben heel tevreden met men HA dat die toch nog zo laat op de avond wil bellen voor de uitslag :)

    Tot hiertoe gaat alles nog prima, dus blijven :thumup: ;)

    Liefs Ellen
     
  4. cherry blossom

    cherry blossom Niet meer actief

    hey ellendoll wat spannend en wat leuk dat ie middernacht nog wil bellen, ik ben benieuwd wat hij zegt! laat je het weten? succes! lfs cherry blossom
     
  5. Dushi

    Dushi Niet meer actief

    Spannend hoor !

    Duimen op een positieve uitslag.

    Groetjes,
    Danielle
     
  6. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    succes morgen!

    liefs rebbel
     
  7. cherry blossom

    cherry blossom Niet meer actief

    en ellendoll... weet je al wat meer? heeft ie nog gebeld? ik kan nog nie slapen... lfs cherry blossom
     
  8. ellendoll

    ellendoll Lid

    25 jul 2007
    48
    1
    8
    jah vond ik ook wel echt lief van'm :) Ben ik wel blij om, anders had ik heel het weekend nog in spanning gezeten :(

    Ik hou jullie zeker op de hoogte hoor ;)

    Liefs ellen
     
  9. ellendoll

    ellendoll Lid

    25 jul 2007
    48
    1
    8
    @cherry: Ik wou dat het vanacht al was, maar het is voor morgenacht (van vrijdag op zaterdag) moet eerst morgen in de vroege avond bloed laten nemen ;)

    Liefs ellen
     
  10. onsukkie

    onsukkie VIP lid

    29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik duim hier voor je, da je HCG gestegen is!
     
  11. pummel27

    pummel27 Lid

    31 jul 2007
    30
    0
    0
    ellendoll wou je voor vandaag ff mega succes wensen :D en hoop voor je dat het een late innesteling was ..dus succes en laat wat horen he?! groetjes
     
  12. WishfulDreaming

    WishfulDreaming Fanatiek lid

    24 jun 2007
    1.643
    51
    48
    Vrouw
    België
    *duimt mee*

    Komaan meid!
     
  13. cherry blossom

    cherry blossom Niet meer actief

    oh sorry! nou ik duim ook voor je! denk aan je vannacht! heb je later nog bloed gehad dan? succes!
     
  14. ellendoll

    ellendoll Lid

    25 jul 2007
    48
    1
    8
    @ cherry: wat bedoel je met*heb je later nog bloed gehad? *

    En aan de anderen: heel erg bedankt om aan me te denken, ik vind hier zoveel steun en appreciër jullie lieve woorden heel erg ;)

    Liefs Ellen
     
  15. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ellen heel veel succes vandaag, ik duim voor je.
    Ik zal geregeld kijken hier, ben nieuwsgierigggggggggg

    knuffel
    conny
     
  16. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Nog 11 uurtjes... :rolleyes: pfff, wat gaat de tijd toch traag...

    We blijven duimen hoor :thumup:
     
  17. ellendoll

    ellendoll Lid

    25 jul 2007
    48
    1
    8
    lol marisha idd way gaat die tijd traag... Ik was al vroeg op vanmorgend, heb heel woelig geslapen, heb zoveel zenuwen en ben zo benieuwd 8)

    17.30 mag ik bloed laten nemen en heb ik een gesprek met men HA, dus nog 4 uurtjes te gaan..

    Tot strakies, ga nog wat buiten van het weer genieten :)
     
  18. ellendoll

    ellendoll Lid

    25 jul 2007
    48
    1
    8
    @ pummel: ik zie dat jij ook al enkele dagen overtijd bent, heb je al getest? :D
     
  19. cherry blossom

    cherry blossom Niet meer actief

    sorry ik dacht ff dat je ook bloedverlies had gehad! maar nu las ik nog n keer en dat je hcg te laag was sorry vergissing! Maar als het n miskraam wordt verlies je bloed dus goed teken denk ik dat je dat niet gehad hebt tot nu toe. Ik hoop dat je hcg gestegen is! succes!
     
  20. hier wordt ook geduimd!

    Middernacht komt al dichterbij.
     

Deel Deze Pagina