zwanger... maar :(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ellendoll, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellendoll

    ellendoll Lid

    25 jul 2007
    48
    1
    8
    hoi meiden,

    Nou bezoekje aan de HA is achter de rug, hij geeft me 50% kans dat het een goede zwangerschap geworden is, indien het hcg niet (of genoeg) gestegen is, denkt hij aan een BBZ en moet ik verder voor een echo...

    Postief nieuwtje: ik weet men uitslag wss vroeger dan middernacht, zo rond 22.00u.

    Zijn er trouwens dames die weten wat er gebeurd als je een BBZ hebt?
    Zit hier met zoveel verwarring en angst :cry:

    Liefs Ellen
     
  2. Probeer nog maar even geduldig te wachten voor je je te angstig maakt. Misschien is het hcg gewoon goed gestegen en is alles goed.

    Ik wacht mee met je.
     
  3. ellendoll

    ellendoll Lid

    25 jul 2007
    48
    1
    8
    hoi meiden,


    Hier is het game over :cry: heb net telefoon van de HA gekregen, en het HCG was gedaald :cry: Als ik tegen maandag geen bloeding heb gekregen moet ik zo snel moeglijk afspraak bij gyne maken, want hij denkt dan aan een BBZ :cry: ik voel me zo beroerd nu, en lig met al men gevoelens in 1 knoop :cry: ik kruip bij men ventje op de zetel nu, ik kom morgen wel eens terug piepen....

    Liefs ellen
     
  4. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    jeetje meid wat erg!

    Ik hoop echt voor je dat het geen bbz is!
    ik heb een site waar veel info over bbz te lezen is :http://www.freya.nl/web_folders/folder19.php. Als je nog vragen hierover hebt kan je met altijd een pb sturen, ik ben helaas een expert geworden met bbz :cry:

    ik wil je veel sterkte en kracht wensen!
     
  5. he meid, wat erg.

    Ik wens je veel sterkte toe.

    En kan het ook niet gewoon een missed abortion zijn? Ik had dit ook en ook bij mij daalde het hcg ipv stijgen. Daardoor wisten we ook dat het fout zat, al voor de echo.

    Veel sterkte.
     
  6. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    jeetje meid wat erg! :(

    heel veel sterkte!
     
  7. keizerin

    keizerin Niet meer actief

    Heel veel sterkte :(
     
  8. cherry blossom

    cherry blossom Niet meer actief

    Heyy meissie, wat ontzettend k*t voor je! sorry fout woord maar dat is het nou eenmaal! heel veel sterkte! lfs cherry blossom
     
  9. Marisha

    Marisha Fanatiek lid

    15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oooh Ellen,

    Had het nog zo voor je gehoopt meid dat alles ok zou zijn.

    Ik wil je heel veel sterkte wensen...

    Liefs,
    Marisha
     
  10. anoniem1405

    anoniem1405 Bekend lid

    28 jul 2007
    705
    0
    0
    Lieve Ellen,

    ik heb net de hele Topic gelezen en net als iedereen dacht ik dat het goed nieuws zou worden. Ik vind het heel rot voor je dat dat toch niet het geval is. Gelukkig heb je een toppie HA die je niet langer in onzekerheid heeft gelaten, maar het blijft natuurlijk k u t (sorry). Heel veel sterkte en heel veel success in eventuele volgende rondes...

    Liefs,
    Simone
     
  11. ellendoll

    ellendoll Lid

    25 jul 2007
    48
    1
    8
    hoi meiden,

    eerst en vooral bedankt voor jullie lieve woorden en jullie steun deze week...

    Heb vannacht weinig geslapen , was dan ook al vroeg weer op en ben over het grootste emotionele moment heen (denk ik) vanmiddag kreeg ik zware krampen en is het bloeden begonnen, waarvoor ik langs de ene kant toch opgelucht was ( geen BBZ dus! )

    Ik hoop dat dit (pijnlijk) snel achter de rug is zodat we verder naar ronde 17 kunnen gaan...

    Weet re iemand hoe ik vanaf nu men cyclus moet tellen trouwens?

    Nogmaals bedankt iedereen...

    Liefs Ellen
     
  12. FunnyMe

    FunnyMe VIP lid

    8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    He meid das nog eens kutnieuws zeg! Ik weet hoe je je voelt. Mijn cyclus was altijd 25-26 dagen voor mn mk. Na mn mk 1e keer 28 dagen en nu weer telkens 26 dagen. DUs ik zou de dag dat je begint te bloeden als dag 1 tellen.
     
  13. cherry blossom

    cherry blossom Niet meer actief

    ja toch wel fijn dat het geen bbz is, maar toch blijft het niet leuk zeker dat je al zo'n poos bezig bent, maar houdt de moed erin! ik tel vanaf de dag dat het bloeden van de mk begint... dat hebben ze mij verteld net alsof het de 1e dag van je menstruatie is. sterkte! lfs cherry blossom
     
  14. ellendoll

    ellendoll Lid

    25 jul 2007
    48
    1
    8
    ok, dus neem ik de eerste dag van mijn cyclus op vandaag...

    Vind het alleen een beetje vreemd, heb vanmiddag buikkrampen en bloedverlies gehad maar sindsdien zo goed als niets meer :confused: ik kan me bij men eerste MK dit niet herrinneren, ik had toen direct van de eerste bloeding veel krampen, en veel bloedverlies met stolsels, dat heb ik nu niet :(


    We beginnen gewoon weer aan de volgende ronde met veel moed, ik bezie het wel..

    Liefs ellen
     
  15. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    O meisje wat erg voor je, ik weet (helaas) precies hoe je je voelt. Doe rustig aan en laat al je tranen lekker lopen, dat heb je nodig.
    Ik steek een grote kaars voor je aan,

    knuffel conny
     
  16. jojo8

    jojo8 Actief lid

    15 jul 2007
    445
    0
    0
    heel veel sterkte!
     
  17. cherry blossom

    cherry blossom Niet meer actief

    ik had ook krampen en veel bloedverlies met stolsels....anders even de huisarts vragen?
     
  18. ellendoll

    ellendoll Lid

    25 jul 2007
    48
    1
    8
    is al niet meer nodig cherry , het bloeden heeft nu goed doorgezet.....

    Ik ben ondertussen over de ergste dagen heen denk ik (qua gevoelens en emoties dan) en kijk weer volle moed uit naar de volgende ronde. Succes allen met het zwanger worden, en bedankt voor jullie steun ;)

    liefs ellen
     

Deel Deze Pagina