zwanger of niet

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door TigerAngel7, 30 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Ik weet het nu even niet meer..
    Ik heb een regelmatige cyclus ook na mijn miskraam is mijn cyclus normaal elke 22e van de maand word ik ongesteld nu ben ik dus 8 dagen over tijd en nog steeds niet geworden ik heb al 3 zwangerschapstesten gedaan maar zijn allemaal negatief. De dokter was gisteren niet bereikbaar dus die probeer ik maandag weer te bellen. Qua symptomen heb ik veel misselijk veel plassen en veel eten sommige geuren word ik ook misselijk van. Zwanger of niet ik weet het niet meer

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Als je testen negatief zijn, dan mag je ervan uitgaan dat je niet zwanger bent. Negatief testen en wel zwanger zijn komt echt extreem weinig voor. De kans is veel reëler dat je gewoon een uitschieter hebt.

3. Bodien

Bodien Fanatiek lid

15 mrt 2013
    1.620
    174
    63
    Misschien ben je wel zwanger maar nog niet zover dat de testen al positief uitslaan. Misschien over een poosje weer testen of idd ff naar dokter gaan?

4. Logan

Logan Niet meer actief

Als je klachten van hcg komen moet dat wel zichtbaar zijn op een test. Ik denk dat je er van uit moet gaan dat je niet zwanger bent. Na een miskraam kan je cyclus ook van slag af zijn, dat verklaart je uitschieter.

5. TigerAngel7

TigerAngel7 Fanatiek lid

2 jan 2015
    1.898
    1.277
    113
    Vrouw
    Bij de eerste X zwangerschap had ik ook die sympthomen en testte ook negatief na 1,5a week 2weken testte ik positief dus ik wacht nog even af anders ga ik een bloedtest doen. Om het echt uit te sluiten. Ik ga er zelf ook niet vanuit om grote teleurstelling te voorkomen. Maar na de miskraam heb ik een week later getest en die was negatief (alle hcg was eruit) het is nu 2 a 3 maand en geleden dat ik die miskraam heb gehad

Deel Deze Pagina