Hoi hoi! Ik ben op 20 maart uitgerekend. Net zwanger dus. Gisteren mijn nod gehad maar had al positief getest Wie is er ook net achter gekomen zwanger te zijn? Allemaal zo spannend die eerste weken
Ikke!!!! Ben alleen denk ik ongeveer 5 weken nu en daar hoort 15 maart als datum bij! Hoe voel jij je??
Hoi! ik wil me graag aanmelden! ik heb op 9 dpo al licht positief getest, vandaag 12 dpo en veel duidelijker. Ik ben hoogstwaarschijnlijk 23 maart uitgerekend. Hopen op een plakker. 10 augustus intake en echo. Dit is ons 2e kindje, we hebben al een dochter die binnenkort 2 wordt. Ik weet niet hoe actief ik mee kan schrijven maar ik ga mijn best doen
Welkom Eulalia! Ik testte ook op 9dpo al heel licht positief. Ik zit nu net 1 dag na nod en eindelijk is de streep dikker Ik heb een zoontje van bijna 1 jaar Mijn intake is op 3 augustus en ben ook heel benieuwd of alles ok is! Gezellig dat je mee komt kletsen
ik krijg gelijk regeldrang joh! Het is nog suuuuper pril, maar toch check ik al vanalles. Zo weet ik al dat ik met 15/16 weken een geslachtsbepaling wil doen in 4dHD, ik heb de kraamzorg al uitgezocht en aangemeld, moeders voor moeders aangemeld, moet nog gebeld worden, verloskundige ingepland en ik zit babykleren te bekijken nooooo waar moet dit heen
Hahaha omg!! ben normaal ook zo een hoor maar wacht nu eerst die echo maar es af... Heb jij al een gevoel of t een jongen of meisje wordt??
Ik denk dat het weer een meisje is. Heb ik over gedroomd vlak na de conceptie, grappig want bij mn dochter droomde ik pas in week 8 daarover. kan ook allemaal toeval zijn, het blijft toch gissen!
Ik denk ook een meisje dit keer. Heb er vannacht over gedroomd dat ik mn zoontje met een baby meisje zag bij mn zoontje droomde ik alleen over jongetjes en had ook een sterk voorgevoel toen. Dus wie weet!! Zou leuk zijn..
Gefeliciteerd allemaal!! Ik weet ook sinds gisteren dat ik zwanger ben! Uitgerekende datum zou dan rond 24 maart liggen. Vind het super spannend allemaal!! Wat gevoel betreft denk ik een meisje! Gewoon een gevoel wat ik heb, en paar dagen terug droomde ik dat ik een keizersnede had gehad, en dat het een meisje was!
Ik mag mij hier ook voorzichtig melden! Vanmorgen een positieve test, 4 dgn voor nod. Uitgerekende datum zou 31 maart zijn. Ik wist eigenlijk meteen al dat het raak was..
Gezellig. Ik klets ook graag mee! Ben zelf 22 maart uitgerekend als ik het goed terug gerekend heb. Mag 3 augustus bij de vk komen voor een intake en echo. Zal ik een lijstje maken? Dat is lekker overzichtelijk
Dag dames, Kom hier ook af en toe spieken, hoe meer geklets hoe gezelliger meestal Ik ben rond 16 maart uitgerekend en heb de 22ste mijn eerste echo. Dit is mijn 5de zwangerschap maar de 4de werd een miskraam/bbz. Laatst droomde ik dat het een jongen was met de naam Muhammed. Hoe gek kan je dromen tijdens je zwangerschap
Hoi hoi, Ook ik ben eind maart uitgerekend van ons tweede kindje. We hebben al een hele lieve dochter van 8,5 maand. Een paar weken geleden besloten we echt vol voor een tweede te gaan. Nooit gedacht dat het meteen raak zou zijn! Ik denk dat ik dit keer een jongetje krijg. Mijn vorige zwangerschap was ik er vanaf de positieve test van overtuigd dat het een meisje was. Toen had ik gelijk. Ben zo benieuwd! Zou leuk zijn, een jongetje. Twee meiden lijkt me ook heel leuk, vooral omdat ze dan zo weinig schelen in leeftijd. Maar ja, nog even afwachten. Ik ben blij als ik straks zonder problemen de eerste 12 weken achter de rug heb. Vind dit zo'n onzekere tijd.. Vanmorgen wéér een test gedaan en dat was een behoorlijke knaller. Stelt me weer gerust Ik wens iedereen een heel fijne zwangerschap toe! Hebben jullie al kwaaltjes?
Goedzo Suus! Nu hier blijven he? Dan blijf ik ook! Ik heb ook al allerlei kwaaltjes. Ben met vlagen misselijk en af en toe lekker emotioneel. Continu een lichte kramp in mijn onderbuik, en vollere/zwaardere borsten. Ik merk wel dat ik nog wel super onzeker ben, woensdag is pas mijn nod en ik denk de hele tijd; als ik maar niet ongi wordt woensdag...
Ook ik kom hier gezellig meekletsen! Ik ben als t goed is 30 maart uitgerekend, morgen de gyn bellen voor eerste afspraken spannend!!
Ik wil mijn dochtertje gebruiken om het tegen mijn moeder te vertellen maar hoe? Vind shirtje niet zo leuk mijn moeder is 18aug jarig maar duurt wel heel lang haha hebben jullie al leuke ideeen
Daar was ik ook al naar aan het kijken Suus! Nog geen idee. Zag idd wel leuke shirtjes met Big Bro erop, en een boekje met; wat zit er in je buik mama? Om voor te lezen als opa en oma. Ik wil alleen dat mijn zoontje het voorlopig nog niet weet, die kletst gelijk zijn mond voorbij!