zwanger met 1 zaadbal

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mona23, 2 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mona23

mona23 Niet meer actief

Hallo Dames,

Ik ben vandaag samen met mijn man bij de huisarts geweest, ik maakte me een beetje zorgen omdat mijn man maar 1 zaadbal heeft ( de andere is niet ingedaalt)
    Volgens de huisarts kan dit geen kwaad, je kan met een zaadbal ook kinderen krijgen. We moeten het een half jaartje proberen en als het dan niet is gelukt terug komen.

Nou vroeg ik me af of er hier meer dames zijn waarvan de man/vriend ook maar 1 zaadbal heeft en toch zwanger zijn geraakt?

groetjes mona

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Nee dat niet. Maar mijn ex heeft ook 1 zaadbal en hij laat het ieder jaar controleren op vruchtbaarheid. Tot nu toe heeft ie altijd een goede uitslag gehad :)

3. mona23

mona23 Niet meer actief

moet hij elk jaar laten testen, daar heeft de huisarts bij ons niks over gezegt.

4. Merijn

Merijn Niet meer actief

Mja, hij heeft 1 kunstbal nadat hij als kind in zijn ballen is geschopt door een ander kind. Omdat ze er onzeker over waren of dat qua vruchtbaarheid wel goed zou blijven gaan, hebben ze hem steeds getest vanaf een jaar of 14 geloof ik. Ik geloof ook dat ie dat sinds een tijdje niet meer hoeft te doen.

5. mona23

mona23 Niet meer actief

ok, dankjewel

6. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Heeft je man zijn zaad al laten testen? Anders zou je dat voor de zekerheid even bij de hA kunnen laten doen?

7. Benthe

Benthe Actief lid

19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Mijn vriend heeft ook maar 1 zaadbal. Toen wij de MMM ingingen is ook zijn zaad getest en hij is helemaal prima bevonden! Van zijn kant zou het krijgen van kinderen geen probleem zijn...

Gr. Benthe

8. Djinti2011

Djinti2011 Bekend lid

8 aug 2007
    772
    0
    0
    Medewerkster order fullfillment
    Eindhoven
    Hoi hoi,

Ook mijn partner heeft maar 1 zaadbal.
    Wij gaan nu de 11e ronde in en hebben a.s. dinsdag onze eerste afspraak bij de gynaecoloog om te kijken of alles wel in orde is bij ons.

Ben dus heel benieuwd, zal ook wel een test van zijn zaad gaan worden, en ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen.

Liefs,
    Con

9. mona23

mona23 Niet meer actief

We moeten het van de huisarts eerst een half jaartje proberen en als het niet lukt dan terug komen. Maar hij vertelde dat je met een zaadbal goed kinderen kunt krijgen. Dus even afwachten, we zitten pas in ronde 2

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Mijn hummie heeft er ook maar eentje...
    Wij zijn 16 maanden bezig geweest om zwanger te worden.
    Maar dit lag niet aan hem en ook niet aan mij....want zijn zaadtest was hartstikke goed! Alles wat in die tweede had moet zitten zit in die eerste erbij.

Het hoeft dus helemaal niks te betekenen....deandere vangt het meestal net zo goed op :D

11. mona23

mona23 Niet meer actief

dankjewel, dat geeft toch wel hoop, ik wacht maar gewoon af wat er komen gaat.

Jij van harte gefeliciteerd debby

12. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Mijn man heeft ook 1 zaadbal. Wij hebben nooit getest en het zwanger worden is redelijk makkelijk gegaan. Bij Milan waren we meteen zwanger, de vorige keer in ronde 5 maar helaas mk en nu weer zwanger in ronde 6.

Succes!

13. mona23

mona23 Niet meer actief

wat goed om te horen. dankje.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

14. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    Hoi Mona,
    volgens mij is er zelfs maar 1 bal actief bij mannen. Een vriend van me heeft 2 jaar geleden een operatie gehad en is er 1 verwijderd en afgelopen zaterdag is hij de trotse vader van een zoon geworden, ze waren in 2 maanden zwanger! Alles kan dus goed gaan met 1 bal!

succes
    liefs Miek

15. kaykekay

kaykekay Actief lid

6 mei 2007
    126
    0
    0
    huisvrouw
    roosendaal
    hoi mijn man heeft ook maar 1 zaadbal
    de andere is operatief weggehaald
    en we hebben samen 4 kinderen gekregen dus daar zal het niet aan liggen

16. mona23

mona23 Niet meer actief

ok, kaykekay,

Dankjewel,

Het hoeft dus niet zo te zijn dat als je maar 1 zaadbal hebt geen kinderen kunt krijgen

17. mona23

mona23 Niet meer actief

18. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Toch hoor je wel eens vaker dat één zaadbal voor problemen kan zorgen. Het hoeft niet, maar het kan wel!

19. IreneH

IreneH Fanatiek lid

5 dec 2007
    1.979
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    Hi,

Mijn broer heeft ook maar 1 zaadbal. Zij hebben een dochter en nu is mijn schoonzusje zwanger van de tweede. Geen probleem dus!

Succes!

Deel Deze Pagina