zwanger? of toch niet

Discussion in 'Zwanger worden' started by mandy21, May 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mandy21

mandy21 Lid

Mar 26, 2008
    15
    0
    0
    goirle
    hallo meiden
    ik zal me eerst eve voorstellen ik ben mandy en ben 21 jaar
    4 weken geleden heb ik een curetage gehad omdat we 8ter kwamen met 10 weken dat me kindje niet meer leefde :(
    nu 4 weken later ben ik nog niet ongestelt geworden dus heb ik een test gedaan nu heb ik 1 donkerestreep en 1 heeeel licht streepje nu weet ik dus niet of ik nu zwanger ben of dat het nog is van me vorige zwangerschap ik heb ook allemaal gelezen op internet dat naar 2 weken ongeveer wel de hormonen uit je lijf zijn
    ik durf ook niet blij te zijn en te denken dat ik zwanger ben maar hoop het natuurlijk wel mar ben bang voor de teleurstelling
    kan iemand me michien helpen?
    groetjes mandy

2. Niet meer actief

Meis wat moeilijk zeg.

Ik heb mijn test erbij gepakt en die zegt dat er tot 8 weken na de mk nog hormonen in je lijf kunnen worden gevonden.

Probeer anders over een paar dagen nog een test. Als het streepje donkerder is ben je zwanger!

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    jeetje meis wat verwarrend.... ben benieuwd wat je over een paar dagen test

4. lin80

lin80 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,798
    1
    0
    Je kunt tot zo'n 8 weken na een mk nog positief testen. Misschien toch even contact opnemen met je huisarts om bloed te laten trekken. En anders inderdaad over een week nogmaals testen en kijken of de streep donkerder wordt.

5. suzie80

suzie80 Bekend lid

May 14, 2008
    933
    0
    0
    Zuid-Holland-Zuid
    Ik had na 3 weken een negatieve test.

Ik had toch een test gedaan omdat wij er gelijk weer voor wilden gaan.

Wilde dan wel zeker weten dat als ik een positieve test zou krijgen ik ook zeker zou weten dat dat van een zwangerschap is.

Het kan idd tot 8 weken nog.

Anders kunnen ze wel bloedprikken.

6. mandy21

mandy21 Lid

Mar 26, 2008
    15
    0
    0
    goirle
    bedankt voor jullie snelle reacties!
    nu weet ik in iedergeval dat ik er niet teveel op moet hopen
    ik had een test gedaan van sensitest daar bij staat dat je 4 dagen eerder kan testen dan met een van cleare bleu ofso dus had ik er ook een van cleare bleu gekocht en die was negatief dus mischien ben i wel net iets te vroeg geweest agja ik hoop er mar niet te veel op en reken er maar op dat het nog van de vorige zwangerschap is dan is de teleurstelling ook niet zo groot denk ik over een week ga ik er weer een doen en dan laat ik het jullie weten!
    groetjess

7. Zomerjurk

Zomerjurk Actief lid

May 20, 2008
    261
    0
    0
    Hallo,

Ik lees al een tijd mee en vond het nu toch echt tijd om ook eens berichten achter te laten. Ik ben inmiddels ook een 3 dagen overtijd. Ik heb al een test gedaan gister maar helaas: NEGATIEF! Nu maar wachten tot vrijdag. Dan doe ik een nieuwe test.

Share This Page