Joehoe!!! wat vind ik het fijn om al deze succes verhalen te lezen Dat geeft zeker moed!!! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschappen!!
Oh jullie geven me moed het doet echt goed om deze positieve verhalen te horen. Dank jullie wel!! Impie zelfs beide keren met de eerste iui, de wonderen zijn de wereld nog niet uit Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Na mijn eerste iui ook zwanger geraakt (waarschijnlijk 2ling), helaas vmk geowrden.. Nu op wachtbankje na iui 3.. (ik krijg iui ivm ventje aad die afwisselend is..)
Bij mij was onbegrepen infertiliteit vastgesteld, met de tweede IUI was het raak en inmiddels geniet ik van me dochter.
hoi hoi, Wij zijn bezig vanaf 2006. Eerst veel hoop gehad dat het op de natuurlijke manier zou gaan lukken. Nu alweer 9 maanden in de MMM. Zeer onregelmatige cyclus. Net vandaag eerste IUI gehad...spannend! Al verwacht ik er niet teveel van. Groetjes hopes
Kaat jij geeft ons weer moed, bedankt!! hopes, geef de moed niet op he, wie weet is het nu eindelijk wel raak! Mag wel na zo lang geduld! Ik heb een topic, eerste iui in juni, wie nog mer? Misschien vind je het leuk en fijn om daar mee te schrijven? Kunnen we elkaar een beetje er doorheen slepen.
Ik heb deze vraag trouwens even bij onze zwangere dames geplaatst, daar lezen meer zwangere dames het dan hier denk ik. Dus wie weet nog meer succes verhalen daar