niet meer weten hoe het voelt..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door aylins, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aylins

aylins Actief lid

5 jan 2009
    262
    0
    0
    hai iedereen..

mijn termijn is niet zeker dus ik ben nu of 40 of 42,we gaan dan uit van de 40 met onderzoek in ziekenhuis,2009 bevallen van een zoontje,nu sinds gister echt pijn ongesteldheids pijn maar sterker de baby was niet ingedaald kan dat het gevoel zijn? vandaag moet ik weer op controle maar kan het ook zijn dat ie je ineens daar houdt? moet ik mijn tas die nog gepakt moet worden meenemen??

hoop dat iemand een antwoord voor me heeft,wordt nu wel een beetje bang nu het dichterbij komt...

iedereen suc6 met de bevalling!!

2. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik zou de tas maar meenemen. Want stel dat je daar moet blijven dan moet je partner de tas gaan inpakken en halen. Geloof me en dat komt dan niet goed haha.
    Mijn tas stond al vanaf 32 weken klaar. Maar ik ben de vorige keer dan ook te vroeg bevallen met 36 weken en nu met 33+4 al (voor)weeen om de 5 minuten gehad..

Het kan zijn dat de baby aan het indalen is, maar het kan ook zijn dat je bevalling op gang aan het komen is. Dat is toch afwachten tot je in het ziekenhuis bent.
    Succes!

3. Zou ook zeker je tas meenemen, heeel erg onhandig als je partner nog een tas moet gaan pakken, heb er ervaring mee en ik vond het verschrikkelijk dat ik mijn tas al geen eens klaar had staan en alles door de telefoon moest aangeven en bedenken.
    Beter 1 keer te veel meegenomen dan niet meegenomen en toch nodig, je kan hem toch gewoon in de auto laten!
    Succes ik duim voor je dat het snel begint ondanks dat je er erg zenuwachtig onder bent.

Deel Deze Pagina