je kan niet vroeg genoeg beginnen ik ga morgenochtend eens een ochtendfoto maken en vanavond een avondfoto...posten jullie gezellig mee
Nog niks te zien hier hoor heb m maar sochtends genomen want savonds issie opgezwollen van t eten en dat telt niet
Mijn ochtendbuikje (grijze broek) Mijn avondbuikje (jeans) p.s. ik heb helaas geen buik van mezelf dus ik moet al opletten met wat ik aantrek
Grapjes Ik plaats wel een foto als ik een echte babybuik heb. Bij mij is dat al best snel. Had ik bij mn zoontje en dochtertje ook. Maar zijn er al dames die 'voelen' of het een jongetje of meisje is? Ikzelf denk op dit moment een meisje
Ik denk een jongen, waarom geen idee, dat gevoel heb ik maar daarvoor moeten we nog wel paar maandjes wachten
Leuk he, ik ken al wat turks en die kleine is straks ook de helft turks dus ik dacht past er wel bij. Ook krijgt de kleine uk een Turkse voornaam...wel een moderne dan, geen mohammed of fatima
Ah leuk en waar is jouw vriend/man van afkoms? ja als t goed is ga ik rond april ook richting Turkije om daar te bevallen en uiteindelijk daar te blijven. En ik vind sommige Turkse namen erg mooi en denk ook wel dat dat bij onze kleine gaat passen
Mijn man is ook van Marokkaanse afkomst. Ik voel mij wel veel meer Hollander hahaha. Leef hier, hier op school gezeten, werk hier..eigenlijk alles. Marokko is voor mij gewoon een vakantieland. Sommige mensen vinden mij raar als ik dat zeg Voor jou minder leuk dat jij en je vriend zo ver van elkaar zitten. April..jee lijkt zo ver weg, maar voor je het weet is het zo ver. Zou je niet in Turkije willen wonen?
Ja het is alles behalve leuk ik wil uiteindelijk ook daar blijven want ik kan eig niet meer zonder hem
ik denk zelf ook een meid, heel raar me man wist dat hij raak geschoten had dat vertelde hij mij na het klussen en vervolgens zij hij van de week het wordt een meid dus als hij wederom gelijk heeft ... met de vorige wist hij ook dat hij raak geschoten had en dat het een knul werd dus best freaky