hoi dames het leek mij wel leuk om hier ervaringen uit te wisselen met meiden die ongeveer even ver zijn ik ben 17 januari uit gerekent
Ik ben de 23st uitgerekend.. Maar goed, ik hoef dus gaan jan mama te worden... kan zomaar feb worden als deze net als nummer 1 twee weken extra blijft hangen...
hey ja ik kan ook eind december bevallen mijn andere waren ook eerder ik pas mij kleren niet meer ja joging broeken hahaha maar daar wil je ook niet de hele dag mee lopen hahaha en de kleine meid schopt me behoorlijk en steets tegen de blaas en niet echt fijn hihi maar hoe is het met jullie zwangerschap ???
hier ook 1 joggingbroek en een winterjas.. maar die tellen niet voor mijn gevoel... die had ik de vorige zwangerschap al flink uitgerekt Deze jongen is liever voor mijn blaas tot nu toe.. bij de eerste kon ik nu al niet meer autorijden.... zodra ik toen in een auto stapte veranderde mijn blaas in een trampoline.. deze heeft minder de hik.... maar... ik heb bij deze wel al drie keer een venijn trap gekregen dat ik even dubbelklap.. dat heeft mijn eerste nooit gedaan. Eerste van die trappen dacht ik dat ik van binnen uit gebeten werd zo naar....
ja ik ken het stond vandaag in de supermarkt toen begon de kleine te trappen kreeg er harde pijnelijke buik van en plaste bijna in mijn broek zo naar ken het gevoel helemaal
Ik pas alleen mijn wijden broeken nog zoals joggingbroeken enzo. Wat betrefd shirten en truien pas ik nog alles van mezelf! Ook hier is de kleine druk aan het trappelen! Voelen jullie je verder helemaal goed?
Hier 15 januari. Ik heb al een flinke buik dus draag geen oude broeken meer. Topjes, truien kan nog prima. Mijn jas bijna niet meer.
het gaat redelijk hier in de zwangerschap ik sta onder controlle van het ziekenhuis vanwege mijn zoontje die te vroeg geboren is ik heb heb wel veel last van harde buiken en krampen in de rug en straalt soms uit naar de benen dat is niet echt fijn ik moet ook bijna elke week naar het ziekenhuis voor een cervixlengte meting ik vindt het allemaal wel eng en ben best bang dat deze ook te vroeg komt
Veel harde buiken, nee niet echt denk ik... wel meer dan bij de eerste... Truien en shirts kan ik idd ook nog aan.. maar ik weet wel dat ik de hema shirts volgend jaar moet vervangen Die hebben dan allemaal een slobber bij de buik
hier pas ik nog enkel n truitje hah ,ook uitgerekt, wel begin las te krijgen van me bekken,moet ik naar fisio voor.soms flink pijnlijk ,en moet ook halveren met werken ,vanwege dat me lichaam niet aan kon,heb zon last van me baarmoeder,en thuis ook ,maar wel met mate ,verdelen de dingen,is wel eff wennen hoor,maar met de kleine manneke alles goed,voorral als ik me arm boven op de buik laat rusten ,dan gaat hij flink stompen,das zo mooi he!
Jemig Lady, pittig. Begrijp ik nu goed dat je vanaf het begin last hebt van je bekken? En het is je eerste... wel lekker als je de kleine zo goed voelt... En ik loop te balen dat ik in het begin s'middags instort...
ja begin van bekken instabiliteit,maar met fisio blijft het beperkt he,gelukkig,ja vind kl*te dat ik minder moet werken ,maar ja kleine is belangrijker,ja dit is me eerste,ja ik vind prachig dat ik hem zo voelt,voorral als ik ontspan,nu. maar vervelend zeg dat je s middags instort ,had ik ook laatse weken,nu gaat het weer sinds 2 wk ofso, maar echt je rust nemen hoor smiddags ,knap je echt van op.als je eff n half uur gaat slapen,anders trek je het niet hoor.
Ik heb het alleen de eerste 13/14 weken gehad... derde zwangerschap dit.. en ik heb drie keer een slopende eerste periode gehad Nu alleen maar moe omdat ik te weinig nachtrust pak... eigen schuld dus Maar bekkeninstabiliteit lijkt me hels, hoop voor je dat het bij een beetje blijft