goedemorgen ik heb ooit al eens een vraag gesteld. maar ben nu qua kennis wat verder en heb nu een andere vraag. ik heb benigne intracraniele hypertensie ook wel pseudotumor genoemd) ik heb hiervoor een drain in mijn lichaam lopen. ik heb contact gehad met de gyneacoloog en de neuroloog. en beide hebben geen bezwaar tegen een zwangerschap. het enige wat er kan gebeuren is dat de drain dtopt met werken en komen me klachten terug. de gyneacoloog, stelde voor een keizersnede te doen ivm me 2 vorige bevallingen waarbij de babys beide klem zaten achter me schaambeen en nr 2 een klaplong heeft gehad na de geboorte. maar nu zegt de neuroloog, dat ze geen keizersnede moeten doenmet ewn ruggwprik want die drain zit in me rug, en als ze daarin prikken heb ik een probleem. wat zijn hierin dan nog meer mogelijkheden. ik wil best normaal bevallen. maar stel ik moet toch ineens een keizersnede? gr. ria
Beste mama86mama, Bedankt voor je vraag. Wij kunnen je helaas niet helpen, aangezien wij vragen beantwoorden op het gebied van voeding. Wellicht dat je de vraag aan de verloskundige kunt stellen? Succes. Groet, Anne