Samentrekkende baarmoeder, harde buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door KakieLakie, 7 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Ik ben morgen 17 weken zwanger en ik heb vaak last van een samentrekkende baarmoeder. Het voelt dan even wat steviger, maar absoluut niet pijnlijk. Als ik "gemeenschap" heb gehad, dan voel ik wel meteen een flinke zwelling komen en wordt de baarmoeder echt groter en harder. Kunnen die samentrekkingen gewoon komen door bewegingen van de baby? Ik denk dat die echte zwellingen een harde buik is en die andere gewone bewegingen zijn. Maar ik ben al zo onzeker en wil me hier niet druk om hoeven maken. Wat denken jullie?

2. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Beide zijn naar mijn weten een harde buik na een orgasme zijn ze bij mij ook heviger dan een normale harde buik..Kan verder geen kwaad zolang je ze niet t. Vaak hebt geen bloedverlies hebt of ze pijn doen ze mogen maximaal iets wat ongemakkelijk zijn zo is het mij altijd verteld als je het niet vertrouwd even morgen fr Verloskundige bellen

3. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Harde buik na orgasme is normaal. Ook na (te ) veel inspanning. Je lekkere losse flubberbuik is dan keihard. Dit duurt even en moet dan weer afnemen.

Zolang de harde buiken niet pijnlijk zijn en om de zo veel minuten komen is er niks aan de maand. Na veel inspanning zul je zien dat in rust je buik gewoon soepel wordt. Naarmate je zwangerschap vordert zal dit vaker en heviger zijn (kan hoeft niet )

Deel Deze Pagina