Hi meiden! Dit is mijn eerste ronde na mijn MK..dus meteen er weer voor gegaan! Maar nu weet ik even niet zo goed wat ik aan moet houden wat mijn cyclus betreft...als ik mijn normale cyclus aanhoud zou ik al over 4 dagen kunnen testen maar hoe groot is de kans nu helemaal dat mn cyclus normaal zal verlopen? ik dacht eerst..ooo ik plak er gewoon een week aan vast! ja ja ja heel makkelijk maar nu die datum dichterbij komt wordt het toch wel moeilijk...tja...het gevoel van een baby willen is na mijn MK nog zoooo veel sterker geworden!! Vind het nu dus best wel lastig...Wat zouden jullie in mij in geval doen? Gewoon maar afwachten wat er gaat gebeuren of toch als ik na 1 augustus 2 dagen overtijd ben een testje wagen? Alvast bedankt!!! x
Als je het geen verspilling van je geld vindt dan zou je bij overtijd altijd natuurlijk gewoon een testje kunnen doen. Maar als het kind toch gewenst zou zijn zou je ook makkelijk langer kunnen wachten, ook al snap ik dat wachten soms best moeilijk kan zijn. Het is denk ik echt je eigen keuze.
Ja ik weet het....maar is best wel lastig allemaal...misschien moet ik idd maar gewoon even rustig afwachten...(en daar ben ik zoooooo goed in maar niet heus..) Jij was toch die michelle van dat ene topic van wel of niet zwanger? x
ik had vantevoren ook bedacht er een week aan vast te plakken, maar tijdens mn cyclus voelde ik mn ei (dacht ik), dus toen kon ik vanaf mn ei rekenen (was uiteindelijk maar 3 dagen later dan mn normale cyclus... achteraf bleek dat ik helemaal geen eisprong gehad kon hebben omdat ik nog tot 5 weken na mn mk positief testte... Ik zou als ik jou was wel proberen die week aan te houden, gewoon om teleurstellingen te voorkomen, maar goed, als je dat heel moeilijk vindt, is het natuurlijk ook een kleine moeite om even een testje extra te doen... kortom, je moet doen wat goed voelt!
Ja klopt dat ben ik. Het is inderdaad heel moeilijk, maar stel je moet ''normaal'' gezien op die datum je menstruatie krijgen dan tel je daar 14 dagen bij, dan kijk je naar de datum, zet het op je kalender en zo kun je ervoor zorgen als je tegen die tijd geen menstruatie hebt gehad dat jij jezelf aan de ''afspraak'' houdt om de test pas te doen op die dag.
Ik denk dat ik gewoon maar ga doen wat mn gevoel me ingeeft... snap wel dat jullie geen duidelijk antwoord geven hoor! Het is echt aan mezelf! Misschien hoef ik me niet eens druk te maken en komt mn menstruatie wel gewoon op tijd om de hoek kijken! Probleem opgelost! Michelle, gaat alles ok bij jullie?Zijn jij en je vriend over de uiteindelijke beslissing eens? x
Ja alles gaat goed hierzo Over welke beslissing bedoel je? Doe maar via de PB als je het niet erg vindt . Je moet inderdaad doen waar jij jezelf prettig bij voelt maar als je menstruatie te laat komt, moet je niet meteen denken dat je zwanger bent. Gewoon om teleurstelling te voorkomen.
@ Anna: Heb je ovutesten gebruikt, of gevoelt wanneer je eisprong was? Als dat zo is kan je natuurlijk 14 dagen na je ei gewoon een test doen. Als je niet weet wanneer je je ei gehad hebt kan je natuurlijk ook gewoon een test doen, of nog even afwachten.
heej anna ik zat zo ook naar mijn eerst mk, maar ik kreeg daarna gewoon de zelfde cyclus als ik voorheen had.. maar helaas naar mijn laatste miskraam 3 md geleden of zo heb ik zo een onregelmatige cyclus niet normaal.. als ik jou was zou ik gewoon de zelfde aanhouden als die je had voorheen, mocht ni ongi worden een testje doen.. is het nog nega dan w8 je een weekje of zo,, dat is mijn mening je meot natuurlijk zelf weten meid ik hoop voor je dat je zwanger bent,, ik weet wat voor gevoel je hebt, die drang naar een kind is 100x erger geworden tog.. liefs rani
ja echt heel erg! kan alleen nog maar aan baby's denken!!! Heb net met iemand die precies in hetzelfde schuitje zit als ik en die dus ook nog 4/5 dagen moet wachten op haar nod, afgesproken dat we als het nodig is op maandag gaan testen! x